Pan

58%

Komentáře a recenze 25

22 268 bodů
4
Jak se s tím popasovat... Rozhodně nejméně režijně živý film Joe Wrighta, což je vzhledem k námětu bizarní. Navíc to (podobně jako Mocný vládce OZ) zcela rozbíjí koncept a poselství originálu "každý musí vyrůst", kdy Petrovi je (navíc, spoiler, duchem jeho mrtvé matky) řečeno "zůstaň tu se mnou navždy a nikdy se neměň", z čehož v důsledku spíš běhá mráz po zádech (někdo by si to mohl vyložit jako vybídku k sebevraždě a někdo by tak vlastně celý film mohl vnímat - uf!), čili ukázkově špatný pokus o rozšíření světa, který kompaktní celek spíš rozbíjí, než že by ho o něco doplňoval. Monotónní finále a podivně papírové vztahy postav nezachrání ani ten snaživý Jackman. 2 a 1/2
5
Jen běžný film toho žánru. Nic velkého jsem neočekával a taky se mi nic překvapivého nedostalo. Příběh jednoduchoučký a dobrodružství hrozně slabé.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Jako pohádka je do hezký. Velkolepá šou před zeleným pozadím. Každopádně nic originálního a podruhé už to vidět nemusím (nikdy). 60%
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
5
První polovina je víc než skvělá; sirotčinec, utěk ze sirotčince příjezd do dolů, utěk z dolů; ale pak už je to jen prázdnej nudnej molitan, u kterýho člověk ani moc nedává pozor, protože ho to vlastně zas tak nezajímá,:, a čeká až Petr konečně zlikviduje černovouse.. /-/ Kdyby film byl celej tak skvělej jako první půlka pouštěl bych si ho furt, ale takhle sem ho viděl asi naposled..
  • Prvních 50% délky filmu
  • Druhých 50% délky filmu
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
Tak se nudíte a zajdete si do kina na nového PETRA PANA, a nejenže tam umírají děti a když zabijou domorodce (muži i ženy) tak vybuchnou v nádherný barevný prach ale oni tam navíc bůhví proč zpívají NIRVANU :D krásnej bizár. P.S. skvělej castig, bez ironie :) 3,5/5
leafroller
leafroller
3 023 bodů
5.5
Film vám naštěstí hned na začátku dá jasně najevo, co je zač a komu je určen. A tak jsem začal sledovat tuto pohádku pro velmi malé děti, překypující efekty a citečky a s hrůzu zjišťoval, kolik praktikovaného násilí a hlavně mrtvol se v něm vyskytuje. Za to by se nemusel stydět leckterý krvák z 80. či 90. let. A jestli je tohle styl novodobé pohádky, pak jsem věru rád, že nemám dětí, protože tohle bych jim po odchodu z kina asi těžko vysvětloval.
kknk2
kknk2
2 937 bodů
6.5
Na rok 2015 slabota. Překvapuje mě kvalita grafiky, která byla obětována tak slabému scénáři. Ani dobré obsazení nezamaskovalo mezery v ději. Tvůrci pojali Petra Pana malinko experimentálně, výsledek je sice pěkný a ucházející, nezaujme však široké publikum.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů
10
Skvělý film. Po celou dobu jsem se dobře bavila, ale nejvíce se mi zalíbila ta poslední věta :-)
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
2
Normálně podobné filmy nevyhledávám, ale stačilo si poslechnout cover na Nirvanu, který mi doporučil YT algoritmus a hned jsem snímek začal stahovat. Bohužel ale musím říct, že ona písnička je na filmu to nejlepší, jinak je to spatlanina se špatnými hereckými výkony (ani jedna postava není sympatická. Hugh se sice snaží, ale Černovouse jsem mu nevěřil), přehnanými CGI efekty a klišovitým příběhem, který se točí kolem proroctví. Film se víceméně veze na vlně toho, že se začaly tvořit adaptace nebo prequely známých fantasy děl, načež téměř všechny tyto filmy propadly. A nedivím se, když si na nich nedali záležet a jde jenom o extravagantní přehlídky bez špetky duše a něčeho, co by diváky u díla udrželo. Naprosto úžasný cover si poslechnu ještě mnohokrát, ale na film se už v životě znovu nepodívám. Hodnocení: 20 %
  • Cover na Nirvanu
  • Některé kostýmy
  • Herecké výkony