Zoolander No. 2

50%

Komentáře a recenze 36

hrona
615 bodů
4
Jedničku mám rád, ta mě bavila svým nápadem. Dvojka už bohužel moc vaří z vody, opakuje gagy z jedničky a je na můj vkus tentokrát až příliš ujetá. I obsazení slavných herců v pidi-rolích mě moc nezaujalo, zejména Benedict a Keifer. Pár forů ovšem zde také je, to bych křivdil, ale celkově je to o dost slabší bratříček.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
3.5
První Zoolander byla průměrná střelená komedie .Co do vtipu nesrovnatelně hustší a sympatických 85 minut tak akorát .Pokračování je o 20 minut delší ,táhne se a příliš nefunguje ,protože jen recykluje.Jen minimum forů stojí za úsměv .Jediný co se mi líbilo tak byla Penelope Cruz která i po dvou dětech vypadá stále dobře ..Pro mě to byl zbytečný film
memphistto
499 bodů
4.5
Velmi slabý bratříček jedničky. Vtipy a genialita jednotlivostí jsou ty tam a bohužel ten horší zbytek zůstal zachován. Není to ani vtipné, a někdy ani k pousmání. Nechápu jak něco takového mohlo vzniknout, když první díl si zakládal na takové blbosti až to bylo k smíchu, tak druhý díl si zakládá vyloženě na stupidnosti. Ve výsledku můžu za mírné plus považovat pouze odprásknutí Biebra a i to podělali, protože ani to není k smíchu.
speedy009
260 bodů
6.5
Klasický film od Bena Stillera, zástancom inteligentnéhu humoru doporučujem vyhnúť sa tomuto snímku veľkým oblúkom, na druhú stranu keď to človek neberie zbytočne vážn, je tento film celkom dobrá voľba na pohodový veselý večer. Plusy naviac za smrť Justina Biebera
Bozvav
Bozvav
193 bodů
5
Tak já nevím, při všech těch možnostech co tvůrci filmu měli ("Ačkové" hvězdy, peníze, zázemí) se tedy moc nepředvedli. Ne, že by ve filmu nebylo pár opravdu dobrých zápichů, ale jako celek šlo o dost lacinou až lascivní zábavu. Děj se nikam neposouval, dialogy děs a parodie nefungovala jak měla. Při výpravě a obsazení se dalo z filmu vytřískat mnohem více. Jednička se stala téměř kultovní záležitostí, u dvojky bych si tipla, že se tomu tak rozhodně nestane. Vidět a zapomenout. Jednu hvězdu dávám za začátek s Justinem, to bylo fakt vtipný, druhou a půl z nostalgie.
GNR1986
GNR1986
136 bodů