51%

Komentáře a recenze 46

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
3.5
Člověk čeká nějaké strašlivé scény, ale ty tu chyběly. Má to být panenka a ona tam všude je jen tam mrtvá ženská a nějaký rohatý idiot. Hlavní strašidelná věc tam byla ta panenka a to vlastně nic neudělala. A ani nechápu, jak někdo může chtít něco tak hnusného doma. Jedině atmosféra a ukončení se mi na filmu líbilo a možná ještě poměrná logickost příběhu.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
4
Ja osobne som si myslel že Annabelle ako film bude celkom dobrý. Ale keď som si už pozrel hodnotenia na ČSFD, tak som tomu veľké šance nedal. Po pozretí tohoto nudného "hororu" som si myslel že som si pozrel niečo úplne iné. Scénar totálne absurdný, spracovanie tiež zlé a čo sa týka celého filmu tak to bol horor o ničom. [4/10]
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9
Poslední dobou horory moc nemusím, ale na popud svých kamarádů jsem si pustila Annabelle, a určitě nelituji!
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
6
Bohužel už všechno provařili v traileru
harry456
harry456
2 437 bodů
1.5
Tento film má k hororovému žánru poměrně daleko. Samozřejmě je tu pár ''lekavých''momentů, ale je jich tu málo. A scénář s režií nefunguje.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
6
Jako pravého hororového fanouška mně nemohla minout senzace kolem V Zajetí Démonů které řadím mezi ty lepší horory poslední doby.Tím pádem jsem se hodně těšil na tento film.Jsem z něho rozpačitý.Film má pár silných scén (satanisti,sklep)ale upřímně i když se film jmenuje Annabelle tak s panenkou má společného jen málo.I ve V zajetí démonů měla panenka větší prostor.Tady sice vypadá pořád děsivě ale je odsunuta na vedlejší kolej.Což je vzhledem k tomu jak se film jmenuje hodně špatně.Doufám že Annabelle 2 bude lepší.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
3.5
Hodně mě mrzí, jaké hodnocení dávám, ale mě se toto zpracování filmu nelíbilo. Považuji se za milovníka hororů a tady podle mě byla hodně špatně odvedená práce. Horor je hlavně o prožití
  • První hororová scéna
  • režije
  • herecké výkony
  • efekty
  • atmosféra
  • příběh
Innuendo
Innuendo
908 bodů
5.5
POZOR SPOILER! Tak mě tu máte děti zas- Já v jádru nejsem chlápek zlej- Jen nakousnout a nahlodat- Za to já sem placenej- Mám rád biftek krvavej- Sem extra zloděj radosti- Náramnej strejda rohatej- Ale jinak dobrák od kosti- go satane go!
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
4
Současné horory prakticky soudím už na základě jejich prezentace. Když už u nich slyším, že se jedná o nejděsivější horor, který bla bla bla… vždy tomu nějak dopomůžu. Udělám vše pro pořádnou atmosféru → zabedním se v pokoji a jdu se bát! No, moc mi to nevyšlo a někdy v polovině filmu jsem usnul. Probudil jsem se někdy kolem druhé nebo tření hodiny ráno kdy už běžely závěrečné titulky a zkusil to znovu. Naštěstí jsem se prospal do bdělosti tak jsem si na to pak pustil i díl druhý. Ale to odbíhám. Celkově byl film nuda a dít se něco začalo až na konci. Panenka už sama o sobě díky svému vzhledu vypadá jako něco, co by si do pokoje pořídil snad jenom masochista… takže perte mi odkazy, kde takovou hračku můžu vůbec sehnat. Ta asi nejspíš měla vliv i mimo obrazovku, neboť i po nedávnem znovu shlédnutí v televizi si nejsem schopen z filmu nic moc vybavit. Na nejvýš tak pěknou Annabelle Wallis… Ehm – Annabelle vs Annabelle. Radši to tady ukončím, než se to nějak výrazně zvrtne. Nestojí to za to.
PandaPool
PandaPool
851 bodů
0
tento film vůbec není realistický jako vlastně většina filmů který se tímto zabývají to jak to tam toho kněze odmrštilo a ještě před kostelem je úplná volovina je mi jasné že většina lidí co to viděli na to nevěří a tak jim bude připadat tento komentář naprosto nesmyslný ale stejně i když na to ten režisér a scénarysta nevěří tak si o tom mají něco zjistit a né tam něco prostě vyblít.