Komentáře a recenze 44

8
8/10
lukas
lukas
1 523 bodů
6
Než na scénu v cca polovině délky filmu vstoupí Forest Whitaker, je to lehce patetické, nedramaticky emocionálně vyděračské a podobně. Bohužel Fuqua na žánr psychologického dramatu nemá, film táhne Whitaker a druhá půlka filmu, i když i tam se emoce ždímou velmi vykalkulovaně.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Příběh provoněný páchnoucí boxerskou rukavicí zaváněl klišém až hanba mluvit, ale i přesto jsem si toto sportovní drama náležitě užíval. Jake Gyllenhaal táhne celý film a občasně mu odlehčí tíhu z ramen Forest Whitaker, který zazáří nejen svým namodralým okem. Film není špatný jen něco málo mu chybí, aby se stal Zuřícím býkem či Rockym. K těmto metám má přeci jen trošku daleko a nepomůže mu ani občasně velmi zajímavá kamera. Eminem též nepřispěl soundtrackově žádnou výraznou peckou, která by mě emočně knockoutovala do sedačky. Člověk nemusí stát v boxerském ringu, aby si uvědomil, že největší boj někdy musí svést sám se sebou, tak jako Billy Hope v tomto bojem okrášleném dramatickém opusu.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8
Další z řady boxerských filmů který moc nepřekvapí. Na hony vzdálen Rockymu. Ale celkem slušný výkon od obou hlavních hrdinů. Film se nechá vidět ale asi stačí jen jednou
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7.5
Športové drámo které ani zďaleka nemá na počin od Sly a Rockyho. Gyllenhaal se celkom dobre s rolou popasoval a celkem slušně zahral. Ale príběh je velmi slabí
evana
evana
685 bodů
8.5
Ano, je to plné klišé, je to předvídatelné a snaží se to hrát hodně na city. Ale v tom nevidím žádné mínus, když to na ty city opravdu umí zahrát, děj vás vtáhne a ze slabších povah dokáže vymáčknout nějakou tu slzu. Sportovní filmy nejsou můj šálek čaje, ale tady hraje box trochu vedlejší roli. Jake předvádí excelentní výkon, roli má skvěle zvládnutou. Ve Slídilovi byl neskutečně odporný a tady zase předvádí úplně něco jiného a všechno mu to věříte.
marvan
marvan
616 bodů
8
Jo, dávám víc než Spáčilová, už kvůli Gyllenhaalovi...
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Je sice pravda, že podobných filmů už se několik natočilo, ale pro mě příjemné překvapení. Dílo, které dokonale prezentuje, jak člověk na absolutním vrcholu může během krátkého období téměř vše ztratit. O to těžší je se následně dostat zpět. Jake Gyllengaal odvedl parádní práci, roli ztvárnil neuvěřitelně originálně.
patrick-sarin
438 bodů
7.5
Jediné, co stojí za zmínku jsou 2 songy od Eminema a opravdu parádní výkon Gyllenhaala.
sammikk_
sammikk_
330 bodů
8
Film jsem měl na watchlistu sakra dlouho, a dnes jsem se k tomu konečně dokopal. A musím říct že nelituju, Jake Gyllenhaal je absolutní zabiják a v tomhle snímku jsem si ho jel každou jednu scénu. Příběh a samotná rádoby zápletka je dost generická a ne-originální, každopádně je to silný. Je to hodně silný, po dlouhé době jsem měl slzy v očích. Jak jsem už zmínil herectví je vážně skvělý, a to je nejsilnější strukturou snímku. Samotný box tu není moc, a když už tu je tak je to dost jiný box než v ostatních projektech. Příběh spoléhá na herectví a výborně napsaný scénář, jinak film je dost generický a ne nijak orginální či revoluční. Každopádně mě snímek absolutně vtáhl do děje, a nemohl jsem se nabažit. Nečekal jsem že mě vcelku obyč projekt tak moc zaujme a změní.