Komentáře a recenze 29

419 bodů
6
I když se jede hodně v kolejích prvního dílu, jen vždy o kousek dál, pořád trojice loserů dokáže slušně pobavit. Jennifer Aniston je pořád sakra sexy a Chris Pine baví jako zatím nikde.
mil78
384 bodů
5.5
Oproti minulému filmu se jeví propracovaněji zápletka, která nepostrádá variace scén z jedničky ani překvapivé zvraty. Na tu je pak navěšena celá řada šovinistických, rasistických a sexistických vtipů. Těm opět kraluje Jennifer Aniston v roli neukojitelné nymfomanky Julie, Christopher Waltz a Kevin Spacey jsou ve filmu cca pět minut. Nejvýraznějším přihrávačem je hrdinům tentokrát Chris Pine jako jejich rukojmí. Z pohledu diváka tak ve druhém dílu na zabití nejsou ani tak šéfové, ale spíš hlavní trio, jejichž improvizovaného přeřvávání je tentokrát mnohem víc než je třeba.
Verush
248 bodů
2
Jedna z těch zoufale nevtipných komedií, kdy nechápavě kroutím hlavou, jak se hodnocení vůbec mohlo dostat přes 30%. Zasmála jsem se jednou a to spíš z lístosti.. Podobných "bláznivých" komedií se v poslední době vytvoří hromada, ale jen velmi málo z nich za něco stojí.. Měli skončit u jedničky a já bych byla relativně spokojená a ne mě zas přesvědčit, že moje neoblíbenost komedií má své opodstatnění..
Karloss.
Karloss.
49 bodů
6.5
První díl jsem neviděl, ale od přátél jsem slyšel jen samé pozitivní názory. A jelikož mě a ani přítelkyni žádný jiný film z aktuálního programu pražských kin nezaujal, tak jsem vyrazili na Šéfové na zabití 2. Začátek byl takový nemasný, neslaný. Poté však děj nabral na obrátkách a několikrát se i změnil, ačkoliv člověk předpokládal, že to bude uplně jinak. To mě na filmu zaujalo. Nechyběly ani vtipné scény, kterých bylo víc než dost. Že by to byl nějaký super film se říct nedá, ale na zabití večera to stačí.