Megažralok versus crocosaurus

23%

Komentáře a recenze 7

30 142 bodů
1
Tento éčkový filmík je opravdová podívaná. U těchto filmů vždy koukám s otevřenou pusou a nevěřřím tomu, co je možné natočit a vydávat to jako film. Neuvěřitelné. Hledám tyto filmy a zkouším vždy dokoukat, někdy to ale nejde :) Toto je vrchol všeho :)
28 455 bodů
1
Kdysi se ve filmech o příšerách používaly nekvalitní loutky a šlo většinou o vysokorozpočtové filmy, nyní se používá nekvalitní CGI, které je určeno jen pro filmy nízkorozpočtové. A nejen to. Dříve byla snaha mít alespoň nějaký smysluplný scénář. Tady se na logiku nemyslí a bohapustě se plácá páté přes deváté. Hlavně že se to hýbe a něco se děje. Takže tu opět máme obrovského žraloka a obrovskou chobotnici z předchozího snímku ´Megažralok vs. obří chobotnice´ (2009) pro změnu vystřídal obrovský krokodýl. A stejně jako u zmíněného předchozího filmu, proč ne? Jenže tak, jak je scénář vystavěný, by se daleko víc hodil do komiksového zpracování než do filmu. Není tu žádná hloubka a hlavně žádná pointa. Postavy jsou nezajímavé a svým chováním možná děsivější než samotná monstra. Filmové studio Asylum je proslulé filmovými braky, které jako by se vrátilo k brakové filmařině padesátých let. Sledovat takový film lze skutečně jen s obrovským sebezapřením, diváckou odvahou a zatemněnou myslí. Ano, fantazii se meze nekladou, ale v tomto případě se přece jen doporučuje sledovat jen na vlastní nebezpečí.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
0
Jeden z veľa pokusov Asylumu ako spraviť podobnú sračku ako Sharknado ,no narozdiel od Sharknada je to len trápne ,nezaujímavé a absurdne zlé. Zatiaľ ,čo Sharknado sa má brať s humorom a nadhľadom toto sa nedá brať ani ako nepodarený vtip (a celá trilógia sa nedá zhliadnut bez toho aby vás to psychicky poznačilo). Ak sa radi trýznite odporúčam. 15% - za Řiťka video 😂
Matli
Matli
8 300 bodů
0
Horší jako předchozí díl s chobotnicí. A ty efekty, to už snad nemyslej vážně!!!! Ani prsatá agentka Hutchinsonová to nezachránila. 8%
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Kvůli tomuhle filmu mám nějakým zvráceným způsobem rád "klenoty" jako Sharknado. PS:Co by toho žraloka mohlo přivábit? Moje hydrosonické koule 😂😂😂😂😂
Meky
Meky
1 419 bodů
0
S kolegou jsme se hecli a podívali jsme se na tohle "dílo", protože světe div se, viděli jsme i první díl "Mega Shark vs. Giant Octopus" a nedalo nám to, aby jsme nedokoukali i pokračování... A co nového? Nic, je to stále naprosto neuvěřitelná podívaná. S tím rozdílem, že už zde nevystupuje Lorenzo "Mamlas", ale jiná plejáda prvotřídních herců bez hranic. Ovšem více než o lidské bytosti, tady jde především o obří nestvůry, které opět svádějí souboj na život a na smrt. Obě monstra jsou opět udělány na špičkové úrovni, kvalit filmových efektů by jen stěží odolal sám Cameron, některé záběry se v žádném případě neopakují a vůbec, víte co je na tomto "filmu" nejlepší? Scénář, respektive dialogy postav, které jsou samo o sobě mistrovsky napsány, ale teprve až náš dabing je povyšuje do jiných sfér. Závěr? Zkrátka a dobře, tohle jsou filmy, které si vás v žádném případě nedovolují urazit a určitě stojí za to je vidět. Už kvůli rozšíření filmových možnosti a zkušeností.