42%

Komentáře a recenze 18

evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Na deset let starý český počin to není úplně zlé, nejvíc se mi asi líbilo celkem neotřelé ztvárnění historické Prahy a taky to mělo pár vtipných momentů, které se zas líbily dítku. Děj mi místy sice nebyl úplně jasný, ale víc mě na tom mátly ty lechtivé plus hospodské scény, které děti absolutně nemůžou pobírat a že by tam byly jen pro dospělé, mi přijde zvláštní, protože zas tak vtipné taky nebyly.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
4
Tvůrci by neměli spoléhat na pomyslné jistoty, že pokud udělají první 3D film v Čechách, zapomenu na scénář. Škoda, neboť film má chvílemi zajímavé pasáže, i když nejen sodomie, či obscénost vyřazuje dětského diváka z podívané a dospělého nezaujme.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
0
Kozí příběh postrádá i zcela základní parametry, aby se vůbec mohlo začít vyprávět. Nemá ujasněný žánr a cílové publikum, promyšlený svět, v němž se má odehrávat děj, a u postav je zřejmé, že bylo věnováno více úsilí designu a vymodelování počtu chlupů, vlasů a ohybatelných kloubů než jejich charakterům.___________________Kozí příběh naplňuje nejhorší možné představy o tom, jak by vypadala kultura, kdyby ji dělali barbaři bez rozhledu, talentu a smyslu pro humor a pouze napodobovali něco, co už před nimi dávno udělali lépe jiní. Myslím, že jsem od Crash Roadu s Agátou Hanychovou neviděl český (ale ani jiný) film, kde by víceméně žádná scéna neměla pointu a téměř žádná scéna nenavazovala pořádně na scénu předcházející.__________________Kozí příběh nenaplňuje ani jeden z nejběžnějších modelů celovečerního animovaného filmu pro celou rodinu - 1) disneyovský muzikál, 2) shrekovská parodie Disneyho a hollywoodských žánrů a 3) pixarovská pocta žánrům. Vlastní zvolená „česká cesta“ je přitom spíše důsledkem totální nekoncepčnosti než tvůrčí vize. ___________ Tradici českého animovaného filmu, který se nelíbí dětem, ale líbí dospělým (Trnka, Týrlová a spol.), se zde podařilo „povýšit“ a „vylepšit“ na film, který se nelíbí ani dospělým a navíc mu chybí i jakákoli poezie, neboť tu – jak si žádá nejpřízemnější mainstreamová strategie – nahradila estrádní fraškovitost, nevkus, trapnost, komunální satira, oslavování zlatých českých ručiček a obludný šovinismus a sexismus. _______________Kdyby nic jiného, založit film pro děti na tom, že koza vyžaduje sexuální vztah po svém majiteli, a jediné dvě ženské postavy ve filmu jsou „holka pro všechno a pro všechny“ a prostitutka, která zřejmě hodlá provozovat pohlavní styk s kozou, znamená buď nemít soudnost a myslet si, že toto děti můžou bez problémů konzumovat, anebo to znamená nemít soudnost jiného typu a myslet si, že točím další Southpark. Bohužel, je to Crash Road v 3D. Bez Agáty a s Mácou.
saboter
saboter
3 564 bodů
5.5
První 3D český film se povedl jen vlastně ani ne spoloviny jedn z hlavních důvodů je samotná animace která působý opravdu prazvláštně a scenař je vcelku dobrý ale konec se mohl dopilovat a dojemné chvíle se vcelku povedly a atmosféru prahy dokážou pochváli hlavně Pražáci nebo i samotní češi a Dabing ten se vskutku povedl a tak to shrneme film neuchváti ani neurazí a pro čecha to je vcelku hezké zpříjemnění.
Cortyx
1 571 bodů
2
Jedna hvězdička za snahu a protože to je český 3D.anim. film . Zbylé nestojí za řeč,vše totiž již bylo řečeno a nechci opakovat ostatní ...
hovorkok
hovorkok
647 bodů
2.5
Dnes by se již čeští filmaři neměli pouštět do animovaných filmů. Nejenže to má otřesnou grafiku, ale ten příběh... nikdy víc.
laki1
250 bodů
5.5
Vidim v tom snahu zalibit se vsem a nacpat tam uplne vsechno...troska pokory by filmu urcite prospela. Animace je povetsinou vyborna (i kdyz behajici krysy na pozadi a kostui padajici z oken jsou obcas az prilis), stylizace zajimava, ale pribeh fakt pokulhava :-(
snek3
snek3
82 bodů
0
Už jen první věta v obsahu je trochu lež. Protože tzv."Veselý příběh" v tomto animovaným filmu chyběl. Alespoň mně to tak připadalo. Když pomyslím jaká kolem toho byla reklama a jak to měl být hit roku, tady tvůrci trochu přestřelili. Veselých příhod tam moc nebylo, vtipné hlášky také chyběly, k tomu nudný příběh, nebo spíše příběh mohl býti dobrý, ale chtělo by to více oživit. Na druhou stranu moc pěkná animace postav tak i okolí. Skvělý dabing některých postav, ale to je tak vše co se týče pozitivní stránky. Pro mně absolutní zklamání, neboť vím že umíme udělat veselejší snímky. Dvě hvězdičky dávám jen za hezkou animaci, jinak příběhově by to byl naprostý odpad. Nejhorší je, že se u toho ani nebavili děti. Sice už je to docela dávno co jsem to viděl, ale atmosféru v kině mám v živé paměti.