58%

Komentáře a recenze 20

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
Val Kilmer jako jako temný Batman, Jim Carrey jako šílený Hádankář, Nicole Kidman jako krásná psycholožka, Chris O'Donnell jako začínající Robin a Tommy Lee Jones stejně mince má dvě tváře. Hlášky: Batman: "Dám ti hádanku." Hádankář: "Hádanku? Pro mě? Tak hovoř." Batman: "Vidím i nevidím. Pro mě je denním světlem temnota. Kdo jsem?" Hádankář: "Ale vždyť jsi slepej jak netopejr." Batman: "Přesně tak." / Hádankář: "Hádej, hádej, budeš vejrat. Kdo se bojí netopejra?" / Chase Meridianová: "Tvé tajemství nezná, je to úplný magor." Bruce Wayne: "Magor? To je odborně?" / (Two-Face zasáhne Robinovu loď.) Hádankář: "Ty jsi potopil můj křižník! Ha ha ha!" / (Two-Face na Batmana.) "Proč nechceš chcípnout!" - 90%.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
6.5
Relativně pěkné zpracování batmana, zvlášť se mi líbí Jim Carrey, který jako hádankář přímo zazářil.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
5.5
Film, který by bez Jima Carreyho byl minimálně o 20% níže než je teď... Dva záporáci jsou zlo a myslím, že když už mají být dva, tak na styl Temného rytíře. Jejich záporácká činnost by měla být oddělená. Další věc co filmu silně ubírá je Robin. Já si myslím, že robin Batmanovi hrozně ubírá.
saboter
saboter
3 564 bodů
6.5
Dobré zpracování ale hlavně excelujcí herci se skvělým Careem.Ale musíte film brát hodně s nadsázkou.
alexik789
2 512 bodů
4.5
Druhý nejslabší batman. Přitom je Val Kilmer opravdu sympaťák. Film drží nad vodou hlavně sestava, pro batmana tradičně, hereckých es. V tomto případě krom V. Kilmera Výborná dvojice záporáku J. Carrey a T. Lee Jones, poprvé přichází na scénu Robin - Ch. O'Donnell.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
6
Po skvělém Burtonově Batmanovy a ještě lepším Batman Returns přichází Batman Forever v režii Joela Schumachera.A je to kvalitativně strmý pád dolů.Naprosto toporná Nicole Kidman, nesmyslně přehrávající Tommy Lee Jones/Harvey Dent a Jim Carrey/The Riddler v kombinaci s tupým dějem.Film zachraňuje snad jen obstojný Val Killmer aka Bruce Wayne a příběhová linka s Dickem Graysonem.
Cortyx
1 571 bodů
8
Batmanovky můžu i když tato již byla trošku místama přitažená za uši (bláznivý Carrey a pološílený Lee Jones) . Přijde mi to až moc vykonstruované že se v Gothamu objeví najednou tolik záporáků a ještě si k tomu padnou do noty. V celku to je ale koukatelný . 70%
jvempire
jvempire
1 208 bodů
6
Slabší ale stále docela dobré.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
4
Tenhle film jsem viděl dneska poprvé od dětství, zrovna tak jako předchozí dva díly. Pořád si myslím, že Batman od Burtona je masterpiece a tohle ''pokračování'' to dost kazí. Val Kilmer je prostě poleno a Keatonovi se nevyrovnal, Robin je buzík s náušničkou... A celou tuhle homo shitstorm podtrhujou bradavky na oblecích. Respektive nehodí se to do vize, kterou nastolil Burton a mě se Burtonovo Gotické město líbilo o dost víc, než tenhle future paskvil... Zbytečně se z toho stává komedie, která všechno hraje totálně na sílu, až na Jima Carreyho, to je jedinej snesitelnej prvek tohohle filmu. Dalším rušivým elementem je tuna barviček, který jsou naflákaný, jak na papíře od děcka ze školky. Aspoň je názorně vidět, jak lehce režisér může zničit vizi jiného režiséra.
Thompson333
Thompson333
608 bodů
7
Dobře, toto se stane, když studio chce Batmana přístupného pro děti. Osobně je to můj oblíbený film z dětství, když to vezmu z jiného pohledu, je to hrozná slátanina. Val Kilmer byl dobrý Batman, bohužel měl k sobě špatné záporáky. Hádankář a Two-face mi v tomto případě přišli, jako šašci, bohužel, takto to vidím já.