63%

Komentáře a recenze 27

mausis
mausis
370 bodů
5
Ačkoli to zpočátku vypadalo velmi slibně, byla jsem nakonec zklamaná. Skvělý nápad, který místy byl i dobře zpracován, byl postupně rozcupován z mystické minulosti do podivné přítomnosti, a zázraky pozbyly kouzla a smyslu. Chápu, že na zázrak čeká asi každý a každý bez rozdílu by si ho i zasloužil.Ale pak se uděje a je tak nějak vlažný, protože se prostě musel stát a hotovo. Ten závěr fakt nic moc. Zklamáním je i role Willa Smithe, protože těch pár štěků tam mohl dát kdokoli a mám podezření, že ho obsadili pouze jako tahák na diváka, nikoli pro jeho herecký um, který ani neměl čas prokázat.Škoda, nevyužitý potenciál.Přesto si zaslouží pár procent, alespoň za tu lepší první půlku.
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
9
Mé srdce zrovna prahlo po romantickém dramatu, které nemá šanci na šťastný konec. A Zimní příběh mi nabídl nejen to, ale i nádherný soundtrack (píseň Wings od Birdy je prostě úžasná). Jasně, nejedná se o nejlepší herecké výkony za poslední rok, ale o to v tomto filmu ani nejde... Colina jako herce zase tak moc nemusím, ale tentokrát mě dokázal do příběhu vtáhnout a vymáčknout ze mě pár slz. Chcete-li zhlédnout doják, neváhejte a pusťte si zimní příběh!
  • kvalitní doják, hudba, kamera
kijifa
kijifa
335 bodů
4.5
Achjo, já se po traileru tak těšil a ono to dopadlo takhle. Nápad asi není úplně špatný, ale provedení mě moc nezaujalo a vlastně ani moc nebavilo. Spoustu věcí tu nikdo nevysvětlí a obecně je to nedotažené. Prostě to moc neklape, za mě tedy jedno velké zklamání.
renata-kamenska
renata-kamenska
138 bodů