76%

Komentáře a recenze 30

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Neviděl jsem japonský originál, ale tohle mi stačilo. Naprosto originální mystery thriller možná i horor s perfektním dějem, herci a atmosférou. Pokud budu mluvit o žánru horor tak rozhodně jeden z nejlepších snímků v tomto žánru.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
The Ring Tak jako je Blair Witch Project nejpřeceňovanější horor 90. let, platí totéž o The Ring ve své dekádě. I když vím, že srovnávat Naomi Wattsovou s těmi třemi uřvanými mamlasy z lesa je na žalobu za nactiutrhání. Přitom The Ring začíná velmi nadějně - hutná atmosféra, psychosurrealistická kazeta, podivný úmrtí...všechno klape až do chvíle, než holka v blázinci ukáže Naomi Wattsové přesně na prstech, kolik zbývá. To mi šel mráz po zádech. Jenže od té chvíle pendolino odbočí na špatný výhybce, mění se v úzkokolejku a pekelně ztrácí šťávu. Dál je to jen směs předvídatelných scén, který nemůžou vystrašit, ani kdyby na to koukalo retardovaný dítě. A ten nejslavnější a nejznámější moment, jak Samara leze z televize - to jsem jen nevěřícně koukal a říkal si, to je jako vtip, ne? ale ne, dodnes se ta scéna s připomíná jako ta nej. Jenže je to jen degradace celýho filmu, alespoň příjemná záležitost se od té chvíle mění na kravinu. A tím zazvonil zvonec a pohádce o Kruhu jako hororu je konec.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
Tenhle horor šel tak trochu mimo mě.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
I když se to často nestává tak v případě Kruhu je remake minimálně o třídu lepší. Atmosféra oproti Japonskému originálu je naprosto fantastická doprovázená skvělou hudbou. Až tedy v remaku jsem se dočkal toho strašidelného Kruhu který i mě nahnal díky Samaře strach :). Jeden z nejlepších hororů co jsem viděl. Dávám 5 hvězd, protože silně pochybuju, že se někdy ještě nějaký horor takhle povede. Naprosto výjimečně tedy nesouhlasím s kamarádem Venceslaem, protože pocit, že závěr byl useknutý nemám. 85%
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Snad nejstrašidelnější horor vůbec, při jehož pozorování bych se asi posr** kdyby mi zazvonil telefon. Pokud to mám srovnat s ostatními horory v dnešní době, označil bych Kruh jako ten nejlepší z nich! Perfektní atmosféra a příběh, jež pohltí snad každého. 5* a těch, co dali méně se ptám, co by ještě sakra chtěli??
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
4
Naozaj sa ospravedlňujem fanúšikom tohoto filmu ale za mňa je to len nudná sračka. Napätie skoro žiadne a čo sa týka atmosféry a hororu tak takto. Atmosféra celkom fajn ale ako horor to u mňa skončilo u pol hodine filmu. Len ďalší nudný film ktorý mne sa vôbec nepáčil. 4/10.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Hororů kterých si vážím spočítám na jedné ruce,KRUH se knim velmi přibližuje a to nejen kvůly dobrému námětu,dobrých postav(Naomi Watts:tahle role ji perfektně sedla,David Dorfman:působivý),výraznou hudbou(pan Zimmer je bůh),ale díky filmovému zpracování(režie:tísnivá atmosféra,Verbinski nahlédl do lidského nitra:díky tomuhle filmu dostal v Hollywoodu více prostoru).Působivý horor,který malinko předčil Japonský originál.
alexik789
2 512 bodů
5.5
Horor pro nenáročné diváky.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Atmosférická hororová lahůtka,která setře všechny Annabelle a Conjuring filmy na celé čáře.100% pro hererké výkony Naomi Wats a Davida Dorfmana.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Kdyby se mě někdo zeptal jaký je můj nejoblíbenější horor, řekla bych mezi nima určitě Kruh. U tohodle hororu sem se ve spousta scénách bál, protože má skvěle vychytané efekty a zvuky. Námět je taky dobrý (kazeta, po jejichž schlédnutí za 7 dní umřete). Filmu nechybý i skvělý herecký výkon (Naomi Watts). Skoro nikdy se nestává že remake je lepší než originál, ale tady to platí.