Dr. Stanford Weiss (John Cusack) a jeho manželka Christina (Olivia Williams) jsou typickými představiteli hollywoodské rodinné dynastie. Ale rozhodně nejsou typickou rodinou. On je psychoterapeutem pečující o hollywoodské hvězdy a také autorem úspěšných motivačních knih, které mají jejich čtenářům zajistit více dokonalý a šťastný život. Christina se zase snaží rozvíjet hereckou kariéru jejich třináctiletého syna Benjieho, který je dětskou hvězdičkou a zároveň byl od devíti let na protidrogové odvykací kúře. Kdežto dcera Agatha (Mia Wasikowska) byla pro změnu propuštěna z léčebny, kde se léčila z pyromanie a vrací se zpět do rodiny. Agatha se po návratu stane osobní asistentkou jedné z otcových hvězdných klientek, stárnoucí herečky Havany Segrand (Julianne Moore). Ta se neustále vyrovnává se slávou své mrtvé matky. I proto urputně usiluje o natočení remaku filmu ze 60. let, který její matku proslavil. A aby toho na ni nebylo málo, musí čelit nočním návštěvám matčina přízraku. Jediným, kdo vidí životy hollywoodských hvězd a hvězdiček s nadhledem, je řidič limuzíny Jerome (Robert Pattinson). Ale i on touží po filmové slávě.(CinemArt)
Nevadilo by mi, kdyby to bylo explicitnější, ale jinak tahle drsnější verze Sofie Coppoly rozhodně doručuje typický cronenbergovský požitek z absolutního a až absurdního odcizení.
Samozřejmě, že je tento film mnohem lépe zrežírovaný, než většina ostatních filmů světové produkce toho roku. Cronenberg to samozřejmě umí, ale jak hodnotit takovýto film, když už si ho na rozdíl od ostatních nemám sebemenší vůli přehrát a i mý oblíbení herci, zde nehrají nic zásadního? Neuškodí a vyjde ven. Škoda.