Komentáře a recenze 29

3.5
Čekal jsem vtipnou komedii jako byla před lety Nesvatbovi.Místo toho jsem dostal dvouhodinovou nudu o dvou chlápcích středního věku:ne tohle jsem skutečně nečekal.Pro mě obrovské zklamání.
harry456
harry456
2 437 bodů
8
Opravdu výborná komedie, plná vtipných hlášek. Super na odreagování a zlepšení nálady. Konec je sice naivní a nereálný, ale komedie musí mít dobrý konec, aby divák odcházel veselý.Bohužel nechápu, proč tento film je v kinech pouze s dabingem. :(
zozemir
1 805 bodů
4
Žádná hitparáda se zde nekoná….
michaela159
michaela159
1 045 bodů
5.5
Scénář je slaboučký jako třikrát vylouhovaný tesco čaj.Vince a Owena mám strašně rád a je vidět, jak se za ta léta skvěle doplňují, ale tady to nestačí. Vlastně je to příznačné, oba hrají ve filmu roli kecálků, kteří nic neví a vaří z vody a přesně tak působí i celý film. Sice je to v Googlu, ale to je celé....
Yancl
Yancl
1 020 bodů
4.5
Tenhle film má jeden základní problém - v podstatě se nepřiklání silněji k žádnému žánru. Chvíli je to humorná povídka, občas ulítlá a střelená komedie, někdy zase vážnější drama .. a sám jsem si jako divák nedokázal ve finále vybrat. Námět je ale dobrej .. google - 'starouši' - IT .. a dokonce z toho kouká i vážnější podtext či poselství. Ústřední dvojice Wilson a Vaughn není vůbec zlá, spíš mě někdy otravovaly podivné řeči, co jim scénáristé napsali. A pokud bych měl uzavřít výčet negací, tak bych se pozastavil nad samotnou logikou určitých momentů. Jak je možné, že se prodejci nadrtí problematiku moderních technologií přes noc a na druhý den z nich jsou odborníci ? V těchto pasážích filmu se člověk zasměje, ale ze špatného důvodu. Tudíž, "Stážisté" nabídnou lehce průměrnou podívanou s přitažlivým tématem, řadu zmatků, bez výrazně zapamatovatelné scény.
Peter12
Peter12
810 bodů
1.5
Tak tento film je mojim zatiaľ najväčším sklamaním v poslednej dobe. Owen Wilson a Vince Vaughn, ktorí hrali ako uloviť družičku, v tom filme excelovali ale v tomto boli stratení. Všetko v tomto filme bolo zle. Klasika prišli do googlu, mali tu najhoršiu partiu zo všetkých aj tak vyhrali. Nezdá sa vám to povedomé, jasne že zdá. Takých filmov som videl veľa a určite lepších ako tento. Stále som čakal aspoň naznak srandy a čakal som až do záverečných titulok a stále nič.
lenacermakova
lenacermakova
181 bodů