Boot Hill

58%

Komentáře a recenze 2

28 455 bodů
7
Třetí snímek o poněkud svérázné dvojici známých pod jmény Hutch Bessy a Cat Stevens, čímž byla završena ryze spaghetti westernová trilogie. A je to docela neobvyklý silný kalibr, který jen tak někoho neuspokojí. Oba aktéři jdou opět po určitém padouchovi, avšak v rámci svých činností použijí prostředí cirkusu. Divoké přestřelky? Honosné rvačky v rámci svého žánru? Zkrátka akce, jak se na žánr sluší a patří? Ale kdepak. Jen potemnělá nejistá atmosféra a dramatizace. Ano, je to tak. Jedná se hodně o vážný film s naprostým minimalismem akce. A je to film, který nejvíce rozdělil fanoušky dvojice Spencera a Hilla. Mnozí to považují za jeden z nejhorších jejich společných snímků, ale někteří naopak za kultovní pokračování. Otázkou je, jestli v tom nefiguruje především režisér Giuseppe Colizzi, který stojí za celou trilogií a který každý filmový díl pojal zcela jinak. To hlavní však na správný spaghetti western ponechal. Minimum dialogů a více vyprávění obrazem. Určitý druh napětí se však celého vyprávění drží a snad i o něco zesiluje ve scénách právě z onoho cirkusu, kde je posílena zranitelnost obyčejnosti před zraky nemilosrdných zabijáku v obecenstvu. Svým způsobem se jedná o koncepční film, který to má, svou neobvyklostí v provedení, u diváků hodně složité. Spaghetti western tedy netradiční, ale pořád spaghetti western.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
1
Hodně slabá kovbojka: Spencer tu má minimum prostoru a poprvé se ukáže v 33 minutě. Hill drsňák ale nemastný,neslaný. Takový zcela průměrný příběh a je tam pořád tma. Takže akci nelze vychutnat, neboť žádnou nevidíte. - 10%.