Komentáře a recenze 26

8
Takhle to kdysi rozjížděl Bruce Lee ve své době,hodně povedený akčňák.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Pětihvězdičková úvodní třicetiminutovka.Srdce žánrového milovníka akčního kung-fu bude bez přestávky rozechvěno na maximum,ale pro náročnějšího diváka,který chce myšlenku a kvalitní scénář půjde o akční snímek (bez ohledu na perfektní bojové scény) ,který se stane sezonní záležitostí.Můj pohled je velmi kladný,protože z tak pragmatického námětu vytěžit tak výbornou a přitom tak nepraktickou (působivou) akční jízdu,bez aspektu jak vypadá můj pohled s otevřenou kamennou tváří musím dát vysoké hodnocení.RAID nepředčil ONG-BAK v technickém boji,ale ve filmovém zpracování střihu a kamery,kde má RAID hodně navrch.Formální vzhled herců (Iko Uwais,Yayan Ruhian) a empická zkušenost Evanse se RAID pohybuje na špičce v akčním žánru a pokud bude mít trvanlivější scénáře může se stát novodobým tvůrcem v akčním ultimátu. Bravo!
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Twe... čistá akční pecka, jenž kombinuje neuvěřitelnou dynamičnost s dokonale nápaditou choreografií. Žádné zbytečné dějové odbočky, tedy opravdu minimální, ale jen tým policajtů s jasným úkolem, který obnáší vyčistit barák od základů až po nejvyšší patro od gangsterů.
kknk2
kknk2
2 989 bodů
8
Pokud se zajímáte o akční thrillery, rozhodně byste neměli Zátah: Vykoupení vynechat. Prostá zápletka ustupuje unikátním soubojům v indonéském pencak silat a ponuré atmosféře, která sálá ze zdí betonového doupěte. V neposlední řadě je skvělé i zakomponované sourozenecké dilema.
skylark13
skylark13
2 088 bodů
10
Neuvěřitelné bitky, těším se na pokračování..
waeslly
1 768 bodů
8
Hard core od začátku až do konce. Ale teda nevim jestli je to dabingem nebo ty dialogy psalo pětileté díte popřípadě E. L. James, ale jsou otřesný.... celkový zážitek to sice kazí, ale naštěstí se během akčních scén nemluví.
hrona
615 bodů
9
Tento film mě katapultoval do kraje devadesátek, jako střelu. Připadal jsem si jako v nějaké počítačové hře, vyčistit patro a tradá do dalšího, až jich bude patnáct a zabiji úhlavního nepřítele objeví se Game Over. Velice surový film, kde se nešetří krve ani zlámaného všeho co se dá a vlastně i nedá na těle zlomit. Vynikající po bojové stránce i střel si tu také divák užije. A teď bych se chtěl zeptat pánů filmařů: ,,Ruku na srdce, určitě to všichni herci a komparzisti přežili?,
javor6
javor6
530 bodů
7
***** - Naprostá adrenalinová řež. Příběh Los Stupidos, ale právě jednoduchost děje dává volný průchod fantastické temné stylovosti obrazu. Navíc ten soundtrack od Mika Shinody... no co k tomu říct. Pecka a já ji doporučuju!
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
6
Nekompromisní indonéskej nářez. Řek bych, že je dobře, že se film nesere s nějakym příběhem - byl by jedině na škodu. Jde tu totiž jen o tu akci, která je hodně rozmanitá a zábavná. Systém "jdeme věžákem nahoru a kosíme všechno co nám stojí v cestě" je super a jenom trochu škoda, že se scenárista a režisér Gareth Huw Evans nevykašlal na klasická klišé a na to málo příběhu a neudělal čistokrevnou videoherní arkádu, kde co patro, to novej level akce (i když to tak zpočátku na to vypadalo). Pak bych z toho měl naprosto opojnej zážitek a Serbuan Maut by byl jeden z největších (a nejlepších) adrenalinovejch odvazů všech dob. I tak jde ale o luxusní akční snímek (a zejména pro fandy bojových umění). Smekám, co se dá natočit za pouhej milion USD i přesto, že Indonésie bude v jinejch relacích než Hollywood.