Konečná

65%

Komentáře a recenze 52

karlik4801
1 942 bodů
8
Jedním slovem, KRÁSA. Totálně akčně nabitej film s důrazem na pořádnou přestřelku a rvačku. Špinavý město s nezastavitelným šerifem a vymydlený ústředí FBI. Zvrat s unesenou policistkou, vlastně celý únos dává akčňáku velké plus. Automobilová honička s neobvyklým pozadím, taky skvěle natočená. Nezastavitelný arsenál zbraní, to už se v době komiksů jen tak nevidí. Všichni herci zde vládli, role sedli, nemůžu si stěžovat. Jen mi prostě do té pětky něco chybí.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
7
Musím přiznat, že mě Konečná hodně překvapila. Takový lehčí akční film ve stylu kovboje vás bude bavit. Arménie opětovně si bere zákon do své ruky a společně s týmem se připravují na návštěvu. Finální bitka vás bude bavit. Takovej ten právej styl Arnolda. 70%
Nevka
Nevka
1 503 bodů
7.5
Po dlouhé době opět klasický Schwarzenegger se spoustou krve, zbytečného násilí a trochu větším pupkem. Honička v obilném poli byla výtečná a duel na mostě taky. V rámci žánru výtečné a já osobně to chválím. Nebudu se bránit tomu, když bude podobných filmů vznikat více.
Pajmen
1 204 bodů
2.5
Tenhle kousek krásně charakterizuje nový žánr filmů, ve kterém jde o jednu max dvě věci. Zaprvé, udržet se v kondici a prostě něco natočit i kdyby to měla být stupidita největšího rázu, aby lidi viděli, že žiju a musí se se mnou ještě počítat. Zadruhé, je vždycky dobré si něco přivydělat. Takto shrnu i celý film. Arnold měl určitě úspěch. Zaprvé si naplno otevřel bránu k Expendables a hlavně Slyovi. Zadruhé, film si sice moc nevydělal, ale Arnie za svůj honorář jistě dostal, co chtěl.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
1.5
Tohle bylo stupidní, Arnold Schwarzenegger, hold už to nené jaké to bývalo, zápletka velice nudná, scénář vycucnutý z prstu a herci hráli jako by neuměli počítat do pěti. Ano takové to bylo. Film láká hlavně na tuto postavu, ale jeho fanoušci by se neměli hned ukvapovat. Je to horší než to vypadá.
Korben
Korben
965 bodů
9
Pro mě kultovka a jasná koupě do domácí sbírky. Jasně, nic novýho a malý město je Arnímu trochu těsný, ale pořád to má v paži! Chtěl jsem akční výplach se svým oblíbencem po vzoru osmdesátek a ten sem dostal. Maximální spokojenost.
Lucyen
Lucyen
919 bodů
7.5
Arnold si zahrál ve filmu, který kvalitou odpovídá jeho začátkům - střílečka, nic moc zápletka, ale koukat se na to dá :)
Peter12
Peter12
810 bodů
8.5
Poslednej dobe jeden z najlepších akčných filmov aké som videl.Arnie je konečne spať a plnej sile,o tom niet pochyb.E. Noriega ako nebojácny drogový kráľ to zahral tiež skvelo.Svižný,akciou nadupaný akčný film ktorému nemožem nič vytknúť.
hrona
615 bodů
8
Arnošt is back, trošku více vrásčit, a o něco méně svalnat. Přes to jeho comeback do hlavní role filmu, který by se v dnešní době určitě nehodnotil 70 procenty zde na portále, hrát tam kdokoli jiný, je velice zdařilý. Jedná se o spíše novodobý western, krve je zde také dost, lokace jsou skvělé, ale hlavně Arnie hláškuje a to se počítá. Stormare je klasický záporák jak má být, který převyšuje i jeho kolegu, ještě většího záporáka a Arnošt mu už od první chvíle ten zadek zkrátka nasekat musí. A Forrest je tentokráte spíše do počtu, ale i přes to je skvělý.
Dubínka
577 bodů
8
Tenhle film zas tak špatný rozhodně není, Arnold dostal roli která je pro něj jako stvořená a poctivý akční film je na světě. Ostatní herci jsou sympatičtí byli vybraní velmi dobře, a příběh také až tak tupí není, ikdyž jak to všechno dopadne tušíte již skoro od začátku. Celý film si rozhodně na nic nehraje a občas je to i celkem slušná sranda, takže po celý film se dobře bavíte. Občas vám film připomene nějaký western, ale to určitě není na škodu a film pak působí takovým příjemným dojmem divokého západu. Arnoldův návrat se podle mého povedl, a proto ho hodnotím slušnými 80%.