Konečná

65%

Komentáře a recenze 52

7
Je smutné,že se musel Arnie vrátit z důchodu,aby nám ukázal jak má vypadat čistokrevný akční snímek. Je to vyloženě slastný pocit vidět Arnieho jak opět hláškuje a své nepřátele kosí bez mrknutí oka. Akce je velmi dobrá a celý film odsýpá jak na běžícím páse. Vedlejší postavy jsou zábavné a do snímku perfektně sedli.
29 851 bodů
5.5
Průměrný film s průměrnu zápletkou. Bez Arnolda bych neváhal hodnotit ještě o 10% níže.
28 428 bodů
8
Dle motta: 'Důchod je pro bábovky' nám Arnie názorně dokazuje, že rozhodně ještě nepatří do starého železa. Vsadil na jednoduchost a přímočarost, takže je jeho návrat výsostně excelentní a správně výbušný. Prostě Arnie jak ho máme rádi. Žánrově snímek patří mezi moderní western. Drsný kraj, drsní lidé, drsný šerif. Správných hlášek tu sice zrovna moc není, ale tvrdost příběhu alespoň odlehčí vkusný a cílený humor. Střílí se tu hlava nehlava, až to téměř zastiňuje už tak jednoduchý děj. Ale o to tu asi především šlo. Arnie už není tak hbitý jako dříve, ale viditelně dělal co mohl, aby nás diváky přesvědčil, že na to pořád ještě má. A já bych řekl že má. Remcat mohou jen závistivci, kteří v jeho věku doma polehávají s invalidním důchodem na gauči a nadávají na politiku. Film zaměřený více na akčnost než na příběh považuji za zvládnutý a akčně vkusný.
22 284 bodů
6
Místy (úmyslně, což je chvályhodné) velmi vtipné, režijně a dějově ale bohužel slabé. Pár hlášek stojí za to, ale celkově to nechytne ani nevtáhne. Asi jako reklamy na Vodafone s Chuckem Norrisem.
8
Ji-un Kim (jehož "I saw the devil" patří k nejlepším thrillerům posledních let) ve své hollywoodské prvotině ždíme z dost vyčpělého námětu i prkenného Arnieho doslova maximum a hlavně jeho zásluhou je z Last Stand hodně stylová podívaná, které ke konci možná trochu došel dech, ale i přesto jsem byl při závěrečných titulkách víc než spokojený. 7.5/10
6
Klasika ožívá, sice ne zase takovou měrou jako v nadupaných Expendables, ale pořád dost na to, aby snímek svým ryzím charakterem (kupa hlášek, velké zbraně, zlí záporáci a rychlá auta) a přímým tahem na branku vnesl do srdce akčního fanouška opojný a hřejivý pocit. Už dlouho jsem nesledoval akční film s tak sympatickou hereckou sestavou a tak parádně vyvážený humornou stránkou, která mnohdy zastíní i laciné klišé nebo logickou díru. Samozřejmě nad vším ční skvělý navrátilec Schwarzenegger, jehož obrovská hvězda spočívá prostě v tom, že se na plátně objeví a nahodí svůj uzemňovací pohled, který stále zvládá naprosto bravurně. Stormare jako záporák fajn, Whitaker holt šlápl vedle a Knoxvilla s jeho věčně otevřenou hubou je třeba přetrpět. Ale vzpomenu-li si na Konečnou s časovým odstupem, vybaví se mi jen za vlasy přitažené a neskutečně hloupoučké béčko, jakých už jsme viděli stovky. A tohle, věřte mi nechtěné vědomí, nedokáže zcela vyvrátit žádný ze zmíněných kladů.
10
Za poslední dobu asi nejsvižnější
  • svižné
  • akční
  • efekty
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
7.5
Cha, cha. Proč ne. Arnie si ze sebe dokáže udělat srandu. Hamleta hrát nikdy nebude a na takovýhle role stačí. Je to poctivej akčňák, herci v pohodě. Klaďasům člověk fandí, záporáky nemá rád (Peter Stormare je dobrej zloduch). Tak to má být. Jen tak dál
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7
Nebýt prostější zápletky a postavy Johnnyho Knoxvillea, která se svým pojetím do filmu zoufale nehodí, mohlo to být naprosto čistých 80%. Takhle je třeba přivřít oči, vzhledem ke kvalitní akci, pěknému vizuálu, památným hláškám a příjemné sebeironii, kterou božký Arnie projevuje, není to vlastně tak obtížné. Sice "jen" 70%, ale zatraceně pevných pro poctivě odvedené béčko v áčkovém balení. A nejmilejší překvapení? Arnold na to i po letech má. Vypadá výborně!
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7.5
Hlášky: Ray: "Jde tu o vaši bezpečnost! Ke městu se blíží nebezpečný zločinec, musíte jít všichni domů!" Chlápek v restauraci: "Mluvíš s 72letým chlapem co má vysokej cholesterol a dává si velkou omeletu se slaninou a extra čedarem... myslíš, že se bojím smrti?" Kolega vedle: "Na mě se nekoukej, mám objednaný to samý." / Lewis: "Žádnou vysílačku nemáme. Za to máme nunčaky." / Cortez: "Zničil si mi auto." Ray: "A tys mi zkazil den volna." / Ray: "Moje čest není na prodej." / Burrell: "Když se něco pohne, zastřelte to. A když se to nepohne, zastřelte to taky." - Božský Arnii 75%.