Komentáře a recenze 21

2 437 bodů
7.5
Pěkná pohádka.
karlik4801
1 942 bodů
7
Toy Story 2 už není tak úchvatný film, který hrkne nadšeného diváka animáčů do oči, protože je to už ohrané. Děj se ale podařil a ani chvíli nenudil. Jen to už prostě nemá na ten první díl. Zde se už zakomponovalo více vedlejších postav a to se hezky vyplatilo. Chválím i "nepovedené" záběry, to se jako nápad hodně cení.
psico
psico
1 671 bodů
8
2 díl nezklamal ani nějak nepředčil první díl.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Naprosto skvěla a koukatelná pohádka.
Pajmen
1 204 bodů
9
Je to sice filmy hlavně pro děti, ale mně pořád baví i jako dospělého. Přeci jen je to vtipné až parodické, dobrodružné a s mravním ponaučením. Na téhle sérii se mi líbí, že neztrácí úroveň s dalšími díly, naopak technologický pokrok ještě umocňuje zážitek.
Niks
Niks
619 bodů
8
3/26 Toy Story 2 (1999) - Druhý díl fantastické série od pánů a dam z Pixaru. Režisér a scénáristé se nyní rozhodli odkrýt kus Woodyho historie, a to se mi líbí. Jinak je příběh vyprávěn zase velice svižně a nenudí dlouhými nezáživnými úseky. Vizuál se během těch 4 let, které uplynuly od vydání prvního filmu, posunul zase opět blíže k dnes již téměř fotorealistické stránce. V tomto filmu nám byly představeny také nové postavy, které jsou výborné. Ať už Jessie, která si prošla mnohým zlým, nebo Stinky Pete, který je absolutně fenomenální twist villain. Zbytek postav se, až na Woodyho, napříč filmem osobnostně moc nikam neposouvá, a nebo ano, ale jen velice mírně. Humor zde zase pobavil, ačkoliv se nejedná o nic tak silného, u čeho byste se váleli smíchy po podlaze. A nakonec soundtrack, ten je stejně fajn jako v prvním filmu a velice hezky doplňuje náladu. Toy Story 2 je stále můj nejméně oblíbený film ze série, ale to neznamená, že by to byl nekvalitní film, ba naopak. Je zde spousta skvělých nápadů, referencí a easter eggů. Nic se nikde nezdá protahované a film velice hezky graduje až ke konci. Postavy stále baví a mají spolu velice hezkou chemii, což mám rád. 8/10
davidkkk
davidkkk
383 bodů
7.5
Na začátek nutno říct, že druhý díl Toy Story nepadá prvnímu dílu ani po kolena, ovšem i přesto se jedná o velmi povedený snímek, který rozhodně stojí za shlédnutí. Začněme příběhem, který je takový nemastný, neslaný, ale ten u podobných filmů spíše neřešíte, a proto jsem ho ani já neřešil. Kdybych měl porovnat příběh mezi prvním a druhým dílem, rozhodně by vyhrála jednička. Je ale v něčem vlastně dvojka lepší? Mě se asi nejvíce líbilo postupné rozuzlení příběhu a změny charakteru určitých postav, které nebudu jmenovat, protože by to někdo mohl brát jako spoiler. Nové postavy jsou fajn, tudíž k postavám nemám co vytknout, a co říkám na animaci? Na to, že druhý díl Toy Story byl představen již v roku 1999 a já na něj koukal teprve v polovině roku 2015, animace mi přišla velmi povedená a určitě se může porovnávat s novějšími. Myslím, že není třeba, abych tu o Toy Story 2 psal nějaké epické romány, ale řekl bych, že když vše řeknu ve zkratce, bude všem, kdo se přišli na recenzi podívat jasné, jestli film za shlédnutí stojí či ne. Rozhodně ano, ovšem pokud netrpíte fóbií z mimozemšťanů visících u horního zrcátka automobilu.
Fargotroniac
Fargotroniac
138 bodů