Komentáře a recenze 7

7
Kupodivu (pro mne) historický seriál plný krvavých bojů s detailnějšími záběry a pěkným vizuálem, ale někdy až příliš nápadnými a nepřirozenými efekty.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Vynikající prequel který v několika ohledech předčí i původní seriál. Vrací se Batiatus s Lucretií. Stejně tak jako i Ashur, Crixus, Oenomaus a mnoho dalších starých známých. Ale na Spartaka tu budete čekat marně. Místo něj se nám představí Gannicus. Mě je skoro sympatičtější než Spartakus sám :) Můžete opět čekat intriky, krev a nelítostné souboje v aréně. Co se týče erotiky tak ani tady nebudete ochuzeni. Tato série byla natočena před Spartakus: Pomsta. Proto je lepší jí tak shlédnout. Pomsta a Válka zatracených pracují s událostmi z tohoto prequelu.
6
Hezká, ale po seriálu Spartakus: Krev a písek, pro mě naprosto zbytečná záležitost. Prostě je na tom až moc vidět, že je to jen vata z nouze ikdyž docela povedená, to se musí uznat. Poslední díl je excelentní.
Atchyroz
3 399 bodů
10
85% - Bohové arény jsou prequelem tří řad o legendárním Spartakovi. Objeví se zde většina původních postav z první série a i nějaké nové, tím hlavním je Gannicus, který je šampionem města Capuy. Nejlepší je vidět tuto šestidílnnou sérii mezi první a druhou řadou Spartaka. Je zde vysvětleno mnoho věcí, které ovlivnily dění a chování postav v dalších řadách. Je to prakticky hodně podobné jako Krev a písek nicméně před příchodem Spartaka a už to ani tolik nefunguje, ale je to pořád ten dobrý styl.
wop
wop
1 716 bodů