Komentáře a recenze 55

2 064 bodů
8
Boyleův režisérský styl utržený ze řetězu.
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Jak to tak může vypadat když uvíznete na 127 hodin kdesi Utahu. Jo mě by začalo hrabat, zkoušel bych všelijakou zábavu. Možná bych přitom bláznění přestával myslet na bolest v ruce. To je v životopisném dramatu 127 hodin zastiženo. A velmi zdařile, hlavně díky Jamesovi Francovi, který neodvedl výkon hodný mistra, ale do své role se dokázal vžít natolik, že jsem si myslel, že to vše doopravdy prožil on. Zdařilý snímek.
krakenvalo
krakenvalo
1 455 bodů
8.5
no tak tento film ma jejako nezaujak ked tam ostal zakliesneny po hodine som to vipol bolo mi zle
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8
Filmově nablýskaný a extrémně povedený snímek plný opravdových emocí a napětí, bohužel se značnou absencí pomyslného "chytnutí za srdíčko". Kdyby byl film klidně o hodině kratší, nic by se asi nestalo a nebýt famózní scény amputace, asi bych si pořádně z filmu nic moc nepamatoval. Přesto tyto negativní skvrny zastíní geniální audiovizuální dojem, drama, nervy, úžasná kamera, uvěřitelný herecký výkon a skvěle vyprávěný děj pomocí malé Aronovy kamery. Danny Boyle tedy rozhodně nezklamal, předvedl zase něco úplně jiného (a částečně nového), za co mu patří velké dík, stejně tak za angažování Jamese Franca, v jehož podání byl film zase o kus skutečnější. A narozdíl od vítězství v hlavní kategorii Oscarů pro Milionáře z chatrče, 127 hodin bych kamerové prvenství z celého srdce přál. 80%
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7
James Franco je prostě špička.
Pavliss
Pavliss
904 bodů
7
Skvělý James Franco a smutný a hrozný příběh Arona Ralstona mě donutili snímek nepotápět, proto dávám 7/10.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
7
Musím uznat, že pokud se někdo rozhodne vás upoutat příběhem o člověku, kterého drží kámen v šachu (hodinu a půl se díváte více méně na jednu soutěsku a člověka, co se nemůže pořádně hýbat) a povede se mu to, tak klobouk dolů. Danny Boyle natočil příběh podle skutečné události a to je vždycky dobrá záložní munice. Oceňuji i to, že navzdory statičnosti - už z podstaty - příběhu, nerezignoval na dynamičnost a hraje si s formou po celou dobu. Nijak okázale, účelově. Nedosahuje sice takových kvalit a sugestivnosti jako Kevin MacDonald v Pádu do ticha (Touching the Void), ale rozhodně byl tenhle námět pro Boylea větší výzvou než kýčovitý Milionář z chatrče. A to oceňuji.
Dubínka
577 bodů
8
Zajímavý film s trochu nudnou prostřední půl hodinkou, ale zato celkem drsným koncem. Boylův styl natáčení tenhle film určitě oživil, jinak by to nejspíš byla nuda daleko větší. Franco je ve své roli dobrý, a kdyby nebylo nudnějšího prstředku, dostal by ode mne film 5*, takhle jsou to zatím jen hvězdy 4.
Dzany
Dzany
408 bodů
10
I po roce, když si pustím závěrečnou skladbu a vzpomenu si na bezkonkurenční výkon Jamese Franca, dokáže mě tenhle snímek dojmout a znovu mě donutí zamýšlet se nad tím 'co vše je člověk schopen udělat'. Stoprocentně zasloužené plné hodnocení.
kapi128
318 bodů
9
Vyborny film,velmi originalni,uz jen proto,ze je podle skutecne udalosti.Jsem velky fanda techto filmu.Je to proste nevyspitatelne co vse se muze stat a jak si dokaze clovek sahnout az na sve vlastni dno.