Sirotek

76%

Komentáře a recenze 27

8 701 bodů
4
Nápad se kterým rozhodně jde pracovat a přestože je film vcelku napínavý a funguje spíš jako drama než horor, tak chvílema působí trochu uměle a menším kýčům se taky nevyhnul. Co nadělám, sečteno podtrženo - je to pouze nadprůměr a já bych opět měl lepší vizi.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Dobrej horor, ale moc jsem se nebál. Lekačky skoro žádný a ta pravá atmoška (viz. V zajetí démonů nebo Kruh) taky chyběla. Dokola omílaný příběh, jediné plus je zvrat na konci, který bych fakt nečekal a který byl i zajímavě vymyšlen. Překvápko: Karel Roden v miniroličce:-) 58%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
MRAZIVÉ..
Motinski
Motinski
7 357 bodů
8
Orphan má truchu rozpačitý rozbeh kde som nevedel čo mám vlastne čakať. Postupne sa ale pritvrdzuje a začala fungovať aj nepríjemná atmosféra. Napätia bolo tiež dosť a pri finále už som bol neuveriteľne spokojný. Ajkeď posledných pár minút nebolo treba toľko natiahnuť. Film z veľkej časti stojí na hereckom výkone Isabelle Fuhrman. Príbeh je psychošina hlavne vďaka nej. Finálnu pointu som netipol ani náhodou a nato že z hororov sa stala pásová výroba klišé, tak som rád že občas vznikne niečo takto úderne, s pár veľmi silnými scénami čo rezonuju dlhšie ako pár sekúnd a hlavne s premysleným scenárom.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Další povedený dětský skoro horor, spíše thriller, ale to dost mrazivý. K té mrazivosti ještě přidávám skvěle budovanou atmosféru, která je téměř až hororová. Sice jsem nějak nevěřil nic moc hereckému obsazení,ale byl jsem překvapen, všichni zahráli skvěle. Závěrečná pointa a celkový zvrat dodává filmu ještě to překvapení, jinak by šlo o docela obyčejný až průměrný dětský thriller, ovšem ta pointa mě naprosto dostala. Na 5 hvězd je to až zbytečně dlouhé, a proto i natahované, ale rozhodně jde o jeden z těch lepších "chcete-li" hororů, které jsem tento rok viděl.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Podobným snímků se spíš vyhýbá, ale už při shlédnutí traileru mě docela mrazilo v zádech. Nakonec snímek možná není zas tak děsivý jak jsem očekával, ale rozhodně jsem se párkrát lekl a jednou dokonce pořádně. Závěr je opravdu nervydrásající, vše odstartuje už telefonát s Rodenem, na kterého jsem se celý snímek moc těšil. Je to právě on kdo nám odhalí celou pointu snímku, která mi přišla dost originální. Zbytek snímku se zejména díky představitelkám ženských rolí opravdu povedl. Vera Farminga byla skvělá, stejně tak představitelky Eshter i malé Max. Po hodině a půl psychologického manupolávání a závěrečných napínavých dvaceti minutách můj dojem ze snímku snad nejlépe vystihne hodnocení.
Harapes
Harapes
4 981 bodů
6
Velmi slušné psychologické drama s pomalejším rozjezdem a velmi rychlým vysvětlením doktora v podání Karla Rodena o co jde a velmi rychlým finále.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Tvůrce Collet-Serra si s divákem pěkně zahrával,tušenlivý zlo se při myšlence(ted' tam něco bude)lekačka nenastala a když to divák nečekal dostala se na maximum ještě štiplavějším zvukem což beru jako plus.Nejlepší teen záporák desetiletí Isabelle Fuhrman je nezapomenutelná postava,která zahrála na výbornou.Jsou tu výborné momenty s kamerou a střihem,ale v prostředí domu chvilkami co mi je nejbližší je Insidious,který by ORPHAN strčilo do kapsy.Jak jsem napsal lekačky velmi ne/předvídatelné,strach nulový přece jen je to "malá holka" ne d'ábelský zlo v uzavřeném prostoru,kde není cesty ven REC,les kde není úniku ILS,smrtelné zlo v těle THE EXORCISM.Chybí tu strach,mrazivost než jen v posledních minutách,které byli ovšem velmi strhující!S daným rozsahem,pro (horor roku) se toho dalo,ale vytěžit mnohem více,potom bych na plný počet nezaváhal ani na minutu.
ōndey
ōndey
3 322 bodů
6
Další z řady filmů, kde otec rodiny je ignorantským idiotem jednajícím bez špetky rozumu. Celá zápletka filmu je tak už minimálně od poloviny uměle našroubovaná a natahovaná do absurdních situací. Aspoň to malé české překvapení na konec udělalo radost.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Poměrně obyčejný příběh s překvapivým, a naštěstí nepředvídatelným rozuzlením. Podle mě je to zbytečně dlouhé. Už zhruba po půlhodině jsem jen čekal na jádro pudla, a vlastně mě ani nezajímalo nic jiného. Takže pro mě docela nuda, kterou ani ta pointa nikam výš neposunula. I když byla překvapivá. Možná kdyby celý příběh začínal někde v půlce a rozuzlení se stalo jen zápletkou k něčemu drsnějšímu...