76%

Komentáře a recenze 22

Matli
Matli
8 300 bodů
6
Dobrej horor, ale moc jsem se nebál. Lekačky skoro žádný a ta pravá atmoška (viz. V zajetí démonů nebo Kruh) taky chyběla. Dokola omílaný příběh, jediné plus je zvrat na konci, který bych fakt nečekal a který byl i zajímavě vymyšlen. Překvápko: Karel Roden v miniroličce:-) 58%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
MRAZIVÉ..
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Další povedený dětský skoro horor, spíše thriller, ale to dost mrazivý. K té mrazivosti ještě přidávám skvěle budovanou atmosféru, která je téměř až hororová. Sice jsem nějak nevěřil nic moc hereckému obsazení,ale byl jsem překvapen, všichni zahráli skvěle. Závěrečná pointa a celkový zvrat dodává filmu ještě to překvapení, jinak by šlo o docela obyčejný až průměrný dětský thriller, ovšem ta pointa mě naprosto dostala. Na 5 hvězd je to až zbytečně dlouhé, a proto i natahované, ale rozhodně jde o jeden z těch lepších "chcete-li" hororů, které jsem tento rok viděl.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Podobným snímků se spíš vyhýbá, ale už při shlédnutí traileru mě docela mrazilo v zádech. Nakonec snímek možná není zas tak děsivý jak jsem očekával, ale rozhodně jsem se párkrát lekl a jednou dokonce pořádně. Závěr je opravdu nervydrásající, vše odstartuje už telefonát s Rodenem, na kterého jsem se celý snímek moc těšil. Je to právě on kdo nám odhalí celou pointu snímku, která mi přišla dost originální. Zbytek snímku se zejména díky představitelkám ženských rolí opravdu povedl. Vera Farminga byla skvělá, stejně tak představitelky Eshter i malé Max. Po hodině a půl psychologického manupolávání a závěrečných napínavých dvaceti minutách můj dojem ze snímku snad nejlépe vystihne hodnocení.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Tvůrce Collet-Serra si s divákem pěkně zahrával,tušenlivý zlo se při myšlence(ted' tam něco bude)lekačka nenastala a když to divák nečekal dostala se na maximum ještě štiplavějším zvukem což beru jako plus.Nejlepší teen záporák desetiletí Isabelle Fuhrman je nezapomenutelná postava,která zahrála na výbornou.Jsou tu výborné momenty s kamerou a střihem,ale v prostředí domu chvilkami co mi je nejbližší je Insidious,který by ORPHAN strčilo do kapsy.Jak jsem napsal lekačky velmi ne/předvídatelné,strach nulový přece jen je to "malá holka" ne d'ábelský zlo v uzavřeném prostoru,kde není cesty ven REC,les kde není úniku ILS,smrtelné zlo v těle THE EXORCISM.Chybí tu strach,mrazivost než jen v posledních minutách,které byli ovšem velmi strhující!S daným rozsahem,pro (horor roku) se toho dalo,ale vytěžit mnohem více,potom bych na plný počet nezaváhal ani na minutu.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Poměrně obyčejný příběh s překvapivým, a naštěstí nepředvídatelným rozuzlením. Podle mě je to zbytečně dlouhé. Už zhruba po půlhodině jsem jen čekal na jádro pudla, a vlastně mě ani nezajímalo nic jiného. Takže pro mě docela nuda, kterou ani ta pointa nikam výš neposunula. I když byla překvapivá. Možná kdyby celý příběh začínal někde v půlce a rozuzlení se stalo jen zápletkou k něčemu drsnějšímu...
Epidém
2 016 bodů
6
Skoro celý film má výbornou atmosféru, ale závěrečná pointa, s tím související Karel Roden, mě naprosto naštvali...
karlik4801
1 942 bodů
6
Ono to začne pořádně působit až od poloviny. Do té doby se jedná o průměrný příběh. Pak začne růst napětí a trochu i drama. Velkou roli začnou hrát i zajímavosti, které se tady vyskytují. A od chvíle kdy zavolá Roden je o tu "hustou" část vystaráno. U konce je opravdu na co se koukat. Orphan si vystačí jako drama, ale za horor bych ho neoznačoval.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Totální bomba, nečekal sem, že to bude až takle dobrý.
Peter12
Peter12
810 bodů
9.5
Určite by som nesúhlasil, že je to horor, malo to par krvi drásajúcich scén ale viac by som to priradil k thrilleru. Okrem tej prvotnej scény sa film uberal kľudným tempom a čakajúc čo sa konečne stane a stalo sa. Ta sviňa sa začala vyfarbovať a išlo jej to neskutočne dobre. Niekedy mi pripadalo, že jej držím palce nech jej vyjde to čo chce. I.Fuhrman ako mala(veľká)psychopatka bola fakt skvela, všetko zapadalo do seba tak ako malo. Hutná atmosféra, temný dej a ten koniec, ktorý bol bravúrne zvládnutý a takto som to nečakal. Škoda že takto dobrých filmu sa netočí viac.