Sólista

65%

Komentáře a recenze 4

22 396 bodů
4
Hej, Joe, něco ti spadlo! Asi vítr... Strašně laciný kýč, kde vše je tak otravně na svém místě, že se tu musí skoro hnusit. Jinak Downeyho charisma asi není tak univerzální, jak jsme po iron Manech uvěřili, protože zde je jen nudný. Jako všechno.
6
Průměrný biják ne nepřipomínající nedávného Reportéra v ringu, který se mi ale líbil o dost více. Tady je sice lepší obsazení + lákadlo Wright, ale ani oni nezabránili tomu, abych se většinu času nenudil. 5/10
ZkuKol
12 290 bodů
10
Joe Wright nám nejdřív dokázal, jak umí točit v Evropě a teď se vydal za velkou louži. Dostal skvělou hereckou sestavu a příběh, jenž křičí o ceny, pochvaly kritiků i diváků. Žel producenti jsou stále Američané a film pro ně zřejmě neměl dostatečně silný (na na první pohled do očí bijící) dramatický oblouk, takže film svou propagační "snahou" a umístěním premiéry do kalendáře zabily nejen komerčně, ale i cenově, tudíž nezbývá jiné cesty jak šířit jeho slávu, než internetovsko-fanouškovskou obcí - a já se rád zapojím. Robert i Jamie jsou kvalitní dvojka a hrají dostatečně zajímavé charaktery, navíc příběh je krásně plastický a komplexní, že i drobné vedlejší postavy zde mají svůj význam. Je třeba i zdůraznit Wrightův "evropský" pohled na L.A., který je příjemný osvěžením. Jako bonus je tu Ludwig van Beethoven, jenž svou hudbou provází toto dílo po celou jeho stopáž a vynáší ho o další schůdky kvality výš. Až příliš lidský novinář potká až příliš zajímavého bezdomovce a vznikne tak někdy až příliš silné přátelství... 90%
petra-satkova
4 740 bodů
8
Tentokrát to sice taková síla, jako bylo Pokání, není, ale rozhodně se nejedná o špatný film. Wrightův rukopis je zde naprosto viditelný, dokonce je zde i pokus o podobnou scénu, jako jeho mistrovská scéna v Pokání, tady to už však tak úplně nefungovalo. Joe se zde nemohl opřít o tak silný příběh, jedná se o klasický životopisný film o jednom hudebníkovi, který už jsme ale viděli mnohokrát. Jamie Foxx zde navíc hraje velice podobnou roli, kterou už si jednou zahrál. Joe, i kdyby chtěl sebevíc z tohoto filmu vytvořit, tak zkrátka mu to ten příběh nedovolí. Film je tak na jedno zhlédnutí a pak už si na něho ani nevzpomenete. Škoda. Rozhodně ale nemíním jít s hodnocením dolů, protože film obsahuje pár moc pěkným momentů. Možná zatím nejslabší Joeův film, ale nic to nemění na tom, že ho stále považuji za jednoho z nejtalentovanějších režisérů současnosti, má velká naděje do budoucna.