Komentáře a recenze 32

Průměrný film s úplně jinou atmosférou než předchozí snímky.
  • není Rachel Weisz
ladynka
ladynka
1 201 bodů
4
Na Mumii 3 jsem šla s těmito předpoklady: 1. Je to už 2. pokračování úspěšného snímku, takže se dá odhadnout, že dějové schéma a žánr zůstává. 2. Prostředí se přenáší do Číny a oživení by měl vnést také nový záporák, na kterého jsem se těšila (Budou souboje!). Jenže snímek nedokáže splnit ani očekávání velkolepé dobrodružné podívané. V klopotných posunech mezi akčními sekvencemi brzdí několikrát opakované dialogy o potřebě rodinné soudržnosti, akce je místy hodně nepřehledná (přestřelka u chrámu) a Jet Li zoufale nevyužitý (tohle už zavání rouháním!). Dějové lince také neprospěje přemnožení pomocníků jedné i druhé strany a zkousnout jejich motivaci dá opravdu práci o hodně tolerantnímu divákovi. A na závěr - svět minimálně první Mumie se řídil nějakými pravidly (jedna věc udělá tohle, další věc něco jiného, ten bude takový a takový), ale v tomhle světě je opravdu chaos, kde se může stát opravdu cokoli a nikdo se nad tím na plátně nepozastaví, bohužel. Hodnotím za pouhou přítomnost čínských herců a úvodní scénku ve stanu.
Judinka
Judinka
627 bodů
5
Řekla bych, že je to prakticky stejná písnička jako předchozí mumie jen s pár podstatnými mínusy. První obrovské mínus je výměna Rachel Weisz, další věc co mě dost otravovala byla sterilní atmosféra proložená sem tam nějakým vtípkem a jako vrchol Jet Li měnící se do jakékoli podoby si usmyslí. Po většinu filmu jsem se nemohla zbavit pocitu určité trapnosti, která z filmu bohužel sršela.