71%

Komentáře a recenze 20

kedl
kedl
6 380 bodů
6.5
Není nadto, když scénárista ani pan režisér neví, co vlastně chtějí točit.. Horor?? Ani omylem!!! Tedy pokud vaše představa o hororu není taková, že do tiché scény prásknete do hudebních nástrojů a rychle střihnete na nějakou mrtvou postavu.. Kde jsou ty starý, poctivý horory.. :( Copak nikdo neví, že člověk se nejvíc bojí toho, co nezná?? Je to jako z tý "pohádky" Malý Princ.. namaluj mi beránka.. :-) A trihller? Tak na trihller je tam až moc "duchovna".. Verdikt: 3 hvězdy dávám za nadprůměrnou tři čtvrtě hodinu, kdy největší strach u mě vzbudilo vykládání o historii pokoje 1408 z úst Samuela L. Jacksona.. To co se pak odehraje v tom pokoji je předvídatelné béčko..
kery-
kery-
3 671 bodů
6
To nejlepší na celém filmu byl asi jen herecký výkon Johna Cusacka. Scénárista si na svém díle moc záležet nedal, místy jen protáhl děj filmu tak, že uváděl nesmysly, které nikdy nevysvětlil. Navíc mě dostává rozpočet 25 mil. $, kterému nemůžu uvěřit, ať se snažím sebevíc. Další a poslední + je na místy povedený efekt(y)...
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Překvapivě hodně děsivý horor který sázý na staré dobré kousky a de mu to oprvdu dobře.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Chápu Stephena Kinga, že má tuhle filmovou adaptaci rád - scénáristé mu tu povídku totiž vůbec nerozvrtali. V podstatě ji jen nafoukli a obarvili. Ale obecně to nějaká velká sláva není. Takový průměr. Ale místy to mrazilo docela fest.
karlik4801
1 942 bodů
7
V tom pokoji už to bylo moc protahované. Scény v něm už nenabízeli nic převratného u čeho bych seděl s otevřenou pusou. Což je škoda při tak zajímavém začátku a skvělém konci. A taky mi vadil Cusack, jakýkoliv jiný herec by mi zážitek zlepšil. Ale i přes protahování scén a nepříjemného herce bylo Pokoj 1408 zábavné sledovat. A jak jsem už zmínil, konec byl prostě skvělý a moc jsem ho nečekal.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
8
Docela dobrý horurek je tam i napětí.
Cortyx
1 571 bodů
8
Velice povedený thriller,horové asociace jsou také zdařilé. King je pro mě geniálním autorem a velice rád se dívám na filmy podle jeho knih a tento se řadí na vyšší příčky mých oblíbených filmů .
Orsi
Orsi
906 bodů
6
Hezky zpracované ale atmosféra mi tam nějak chyběla. Navíc, podobné příběhy už jsme někde viděli..
Ricmont
Ricmont
821 bodů
7
Jsou filmy o kterých slyšíme dost často. Ale i tak nejsem schopný na ně najít čas. U mě jeden z těchto filmů byl až donedávna právě Pokoj 1408. A vlastně ve zkratce jsem si ho užil. Ovšem nebudu skrývat lehké zklamání, že jsem od něj čekal maličko víc. Přece jen nám je Pokoj již od chvíle kdy hlavní hrdina vstoupí do hotelu jako TO zlo. Ovšem při sledování jsem neměl pocit, že by postava hraná Johnem Cusackem problém ustát téměř cokoliv co mu pokoj připraví. Zimu, potopu, halucinace to vše zvládl víc než dobře a kdyby pokoj používal jen tyto triky tak věřím, že naše hlavní postava by si dala klidně i druhé kolo. Kde na mě psychotický teror zafungoval víc bylo když pokoj využíval rodinu našeho hrdiny. Tam bylo vidět, že zde ho pokoj dostává na kolena. Tak stálo to za to čekání? Vlastně ano. Samuel L. Jackson si těch pár scén krade pro sebe. Ovšem když přijde čas na One Man show Johna Cusacka nemohu říct, že bych se nudil. I když jak jsem říkal čekal jsem o maličko víc.
Bretislav
Bretislav
242 bodů