Zpětná reakce

55%

Komentáře a recenze 2

28 434 bodů
7
Snímek vypráví příběh co by se stalo, kdyby náhle dlouhodobě nastal blackout (rozsáhlý výpadek dodávky elektřiny). K takovému námětu se tvůrci vrátili např. i v roce 2012, kdy vznikl televizní seriál ´Revoluce´ pojatý však daleko více apokalypticky. Tento skromnější nízkorozpočtový filmík je však přeci jen daleko reálnější. Moderní doba se nikde neobejde bez elektroniky a ta zase bez elektřiny, takže když vypadne, nelze uplatnit službu. Nastane chaos a beznaděj. Nikdo si ani neumí představit, že by najednou nedostal v lékárně potřebný lék pro malé brečící nemocné dítě, jako se to stalo rodičům, které děj sleduje. A jak to vyřešili? Snímek neoplývá lecjakou porcí akčnosti, jak bývá obvyklé. Tady se lidé chovají zcela přirozeně ve svém rozhodování co je správné či legální a co ne v zájmu přežití v nastalé situaci, takže žádné napětí, žádná temná atmosféra, žádné tlačení na pilu divákovi za každou cenu předhodit různorodé brutální násilnosti. Snímek tedy spíše pro diváky mající raději jednoduchý děj.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Myslím si, že z daného tématu šlo určitě vytřískat mnohem, mnohem více. Ale tohle bylo dost ubohé, od toho milostného trojuhelníku jsem čekal nějaké vyhrocené hádky, mnohem silnější spory, dostalo se mi snad jen pár drobných hádek, podle obsahu jsem tedy čekal mnohem více, po hodině nudy přišlo konečně nějaké to napětí, které se samozřejmě neobešlo bez typického nesmyslného jednání postav. Čekal jsem, že to tevy vyzdvihne aspoň ten Kyle Maclachlan, ale taky nic moc, herecké výkony byly takové nijaké, jalové, celkově mě ten film naprosto nudil a myslím si, že z daného a poutavého nápadu s výpadkem proudu šlo udělat skvělej film.