Kašlu na lásku

68%

Komentáře a recenze 5

5.5
Tuctová romantika s fajn obsazením. Takových romanťáren už jsem viděl snad stovky a jen těžko se v nich za ta léta orientuji. Zde mi však utkvělo v hlavě herecké obsazení v čele s McGregorem a Zellweger,která ještě vypadala jako Zellweger. (Neuvěřitelná změna za ty roky).
Fingon
16 886 bodů
8
Kašlu na lásku? No tak za takovéhle tvrzení by se snad i dalo střílet, těžko najít něco, na čem by mi záleželo víc... Ale naštěstí to nakonec dopadne jak má a retro je to slušné (trochu mi to připomíná What's new, pussycat?).
9 035 bodů
7
Poměrně těžko uchopitelná romantika, která se snaží být víc než pouhá slaďárna s přesným obsazením. V prvé řadě za to může už prvotní zasazením, které má přímo kouzelnou atmosféru a za druhé s naprosto fantastickou prací s vizuálem, který je zrovna na rutinérský režijní styl Peytona Reeda dvojnásobné překvapení. Obsazení nijak objevné, ale přesné a hlavně logické (v té době šlo o dvě vycházející hvězdy, kde Zellwerger za sebou už měla Bridget a McGregor Obi-Wana) a zbytek si taky sednul. Hlavní problém výsledné rozporuplnosti však spočívá v naprosto přebíhajícím chaosu příběhu, kdy se hlavní zápletka prakticky nijak nebuduje a finální rozuzlení je málo uspokojivé (vysvětlující monolog se to najednou snaží uzavřít, ale moc nefunguje). Jenže celkově převažuje spokojenost a to kvůli naprosto přehlcenému počtu pomrkávání na obeznámeného diváka, jinak je to pocitově o pár jednotek procent horší.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů