77%

Komentáře a recenze 15

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Další z komedií, u které jsem se ani jednou nezasmál. Místy jsem se naopak cítil trapně, za chování některých postav. To samo o sobě rozhodlo o tom, že tenhle film u mě úspěch mít nebude. Místy stupidní dialogy a příliš nucené a umělé hraní se mi vůbec nelíbily. Jestli jedinou myšlenkou bylo vtlouct divákovi, že nikdo není černý nebo bílý, ale od každého máme něco, tak to je tedy opravdu bravurní (myšleno silně ironicky) počin. Přišlo mi to celkově o ničem a autoři se snažili udělat z každého "komára velblouda". Takový naivní, nepropracovaný, nudný a hlavně nevtipný film s neskutečně vynuceným závěrem.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Snídaňový klub je u nás vlastně docela neznámý film, ale v anglicky mluvících zemích je to šílená klasika. Z počátku to vypadá, že se jedná o klasickou komedii, kde se dají dohromady různorodé postavičky, ale nakonec se z toho vyklube psychologický film s propracovanými dialogy a skvělými hereckými výkony mladých herců. Celý film se navíc odehrává po většinu času jen v jedné místnosti, čímž mi to krapet připomnělo další skvělý film založený na dialozích, Dvanáct rozhněvaných mužů. Je docela škoda, že sešlo z pokračování, kdy se měly postavy potkávat po letech a zjišťovat, jak dopadli jejich bývali spolu-poškoláci. Režisér se možná nesnesl s jedním z herců, ale deset let člověka docela dost změní. 80% PS: Ben Mendelsohn jako by z oka vypadl mladému Paulu Gleasonovi.
Kuca25
2 132 bodů
8
Zprvu by se mohlo zdát že se ve snímku nic neděje. Ne skutečně člověk co se neponoří do děje by to v klidu mohl říct. Tohle jsem snímek, na který se musíte dívat a hlavně poslouchat. Jelikož to co mají středoškoláci na srdci, jsme zažili všichni. Každý by na střední mohl být zaškatulkován do nějaké kategorie studentů a pravděpodobně i byl. Jak se ale říká nesuď knihu podle obalu. Opět se dostávám k filmu, který baví i po shlédnutí, jelikož člověk nad ním musí neustále přemýšlet. Je skvělé koukat na takové počiny co nekončí ani závěrečnou scénou. Za mě rozhodně palec nahoru a doufám že objevím podobně kousky pří mé cestě poznávání snímků z osmdesátek.
RafCapone
RafCapone
518 bodů
8
Pět žáků se v sobotu setkává ve škole aby si odpykali trest za své chování. Naprosto rozdílní žáci tak musí celý den přemýšlet nad sebou, poznávat se, přežívat nudu a možná si i navzájem do budoucna pomoct. Školní archetypy které každý z nás potkal.
  • klasické archetypy žáků
  • herci
  • zasazení a jeho využití