Nenávist

63%

Komentáře a recenze 9

7
Nenávist se krčí v rohu za svým známějším kamarádem Kruhem,ale nemá k tomu tak úplně důvod. Samozřejmě,že Kruh je podstatně lepší (lepší příběh,lépe napsané postavy a zrod kletby,ale Nenávist je v rámci hororového žánru výborným snímkem,který dokáže pořádně pocuchat nervi. Dívat se na něj uprostřed noci a sám,tak si nejspíš cvrknu do trikotu. Atmosféra je příjemně mrazivá a hlavní hrdinka v podání mé oblíbenkyně Sarah Michelle Gellar okouzlující i přes to všechno co se jí děje.
22 289 bodů
6
Až na konec velmi věrné převyprávění filmu, který mě absolutně nezajímal i v originální verzi. Američané to nepřekvapivě nezachránili, ale ani zásadně nepokazili.
2
Nemůžu si pomoct, ale vůbec mě to nechytlo. Možná to bylo duševním rozpoložením, ale lekačky na mě nefungovaly a celý film jsem doslova protrpěl nudou..
Fingon
16 886 bodů
6
"Buffy" mám rád, ale ani její přítomnost (natož Pullmanova) mně nedokázala nijak vytrhnout.
8
Karen s Dougem jsou američtí studenti v Japonsku. Karen studuje sociologii a přivydělává si v agentuře, která se stará o nemohoucí lidi. Jednoho dne jí zavolá její šéf, aby šla za jednou starší paní do jejího domu, protože její původní ošetřovatelka se nehlásí do práce. Karen tam jde a ženu nalezne ležet na zemi. V tu chvíli se ze spáru domu objevují vlasy. V domě totiž byla vražda a mrtví lidé, kteří zemřou z nenaplněné lásky nebo ze zuřivosti zanechávají na místě své smrti nesmazatelný otisk. Film sází na strašidelnost a atmosféru buduje opravdu dokonale. Režisér a scenárista Takashi Shimizu natočil svůj debut pro americká kina v produkční stáji Sama Raimiho, který má horrory velmi rád a dostal volnou ruku. Shimizu vytvořil ve své domovině čtyři Nenávisti a tato Nenávist je remakem jeho prvního filmu. Film s desetimilionovým rozpočtem vydělal celosvětově přes 180 milionu dolarů.
9 352 bodů
6
Začnu snad už tradičně, a to tedy tak, že nejsem fanoušek asijské kinematografie, a to až tak, že se jí vyhýbám. Ale když tam hraje SMG, tak co nadělám ;). Horor je to poctivý, kdy už od začátku má zatraceně nepříjemnou atmosféru. Fajn duchařské momenty. Vcelku v pohodě tuctový hororový film... Co ale podkopává zážitek a vlastně celý snímek, je nepřehledná, či chaotická struktura filmu - přechod mezi prostory/časy mi ani trochu neseděl. 55%
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Působivý horor!.Shimizu a Raimi dokázali diváka dostat do naprostého transu po celou stopáž.Navíc jsou tu prvky k mrazivým pocitům jako jsem měl u REC,nebo u BLAIR WITCH.Herecké obsazení mi vyhovovalo (Saraz M.Gellar byla vážně dobrá) a kdyby tu byla Naomi Watts možná by šlo o plný počet v hodnocení.Učebnicové prvky hororu,který diváka nešetří od prvních minut,nejsou zde hluchá místa: pokaždé jsme v kontaktu ze zlem,NAVÍC nejde o prostředí PARANORMAL ACTIVITY,kde můžeme od zla utéct tím,že z domu prostě odejdeme- tu si pro nás zlo přijde kamkoliv. +++ Velkou facku pro Davida Zuckera a jeho primitivní Scary Movie 4,kde divákům ukáže obrovský a navíc tupý spoiler = Ten kdo uvidí první Scary Movie 4 nebude bohužel natolik pohlcen v hrůze a v kontaktu.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Nie každý režisér má možnosť niekoľkokrát natočiť remake svojho filmu. Úplne prvý - 呪怨 (Juon) z roku 2000 bol len nízkorozpočtové V-Cinema, ktorého kamera bojovala s amaterizmom, ale - napriek tomu - Takaši Šimizu vytvoril niečo kultové. No v tejto hollywoodskej verzii sa stráca ten pôvodný esprit.
sexipsik
sexipsik
492 bodů
7
Po letech jsem se na tenhle film opět podíval a nutí mě to, podělit se o dojmy. Chtě nechtě, je to staré již přes 15 let, a je to znát. Zub času film trochu ohlodal, ale tím více vynikne rozdíl oproti dnešní produkci. Zejména v porovnání s ''hrůzami'' jako (cokoliv) Annabelle, či všechny ty moderní filmy, u kterých jsem zapomněl jejich název někde v půlce první tupé scény s lekačkou. Tento film těží z více zajímavých nápadů a záběrů, případně několika výborně zakomponovaných lekaček (viz. scéna odrazu tváře v MHD) a je to pecka. Nenudí tunou klišé, byť se jim nevyhýbá zcela. A opět oproti dnešní produkci zkrátka baví tím, jak je to jiné a nápadité. Zvláštní pocit. Negativa jsou pro mě (sue me!) v hereckých výkonech, kdy zejména výkon inspektora Naganěco při sledování démona na VHSce je jak z nějaké parodie. Každopádně atmosféra snímku je skvěle dusná, strašení baví a ten supr-čupr zvuk, co vydává Japonka, to je klasika.