72%

Komentáře a recenze 21

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
Hlášky: Trautman k Murdockovi: "Ještě jedna věc: to, čemu vy říkáte peklo, je jeho domov." / Co Bao: "Proč tě najali? Protože rád bojuješ?" Rambo: "Ne. Protože jsem postradatelný." Co Bao: "Co je to - postradatelný?" Rambo: "To je jako když tě někdo pozve na mejdan a ty nepřijdeš. Nikomu to nevadí." / Co Bao: "A co máš pro štěstí ty, Rambo." Rambo (se zamyslí a pak ukáže na svůj nůž.): "Asi tohle." / Trautman: "Jak budeš žít, Johne?" Rambo: "Den za dnem." - 50%.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
8
Jak Stallone vyhrál válku ve Vietnamu. Optikou prvního dílu samozřejmě úpadek, ale jako akční film z 80. let rozhodně nadprůměr. Takže za čtyři.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
8
Alzheimerova choroba tohoto filmu metastázovala do jeho největšího fanouška Ronalda Reagana. Patří mu to.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Výrazné zhoršenie oproti prvému dielu no za to dobre urobený béčkový film. Akcia je podarená, špeciálne efekty tiež len Rambo už nie je to čo bol. Tu je to už len o akcii a všetko iné ide bokom. Herci sú tiež horší, príbeh je predvídateľný a postavy ľahko zabudnuteľné. Na takéto pokračovania som zvyknutý pretože väčšinou sú pokračovania dobrých filmov horšie no ale jednu vec musím pochváliť a to je tá že bez tohto filmu by neexistovali Horúce Výstrely 2. HODNOTENIE: 6/10
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Pokud někdo v jedničce hladověl od nedostatku akčního inferna,výborného zvuku,vraždění a napětí - v pokračování budete nakrmeni nadmíru!
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7
Povedený akční film.Zkrátka akční klasika se Stallonem...
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Slabší a akčnější pokračování legendárního prvního Ramba. Stále ale výborný akční film.
Lucyen
Lucyen
919 bodů
7.5
Rambo II je vtipný akční snímek plný hlášek. Stallone je v roli skvělý a je vidět, že si ji užívá. Jde sice o velký krok zpátky oproti tématu a vyznění prvního filmu, ale jedná se zároveň o dobře koukatelné béčko. Souboj s Ruským vrtulníkem je pecka. Přemýšlím, zda Michael Bay bral inspiraci výbuchů z tohodle filmu :)
TomSti
TomSti
583 bodů
7.5
John Rambo se (na naléhání svého bývalého velitele) vrací zpět do "vietnamského pekla", aby zachránil zajaté americké vojáky. Operace se však zvrtne a Rambo zůstává na nepřátelském území pouze se svými třemi přáteli - samopalem, lukem a loveckým nožem, ke kterým se časem přidává ještě jeden "fešný vesničan"... Ukázkové akční sekvence, všedypřítomná nadsázka a cool hlášky dodávají filmu neuvěřitelné grády a dělají z "Ramba II." druhý nejlepší díl série (sorry, chybí mi sofistikovanost jedničky)
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Ačkoliv jde o pouhou střílečku, je mé vysoké hodnocení dáno především tím, že jsem Stalloneho fanda a především velký přítel série o Johnu Rambovi. Zde je Sly pěkně tvarovaný a namakaný, hustě naštvaný na všechny kolem a dá pořádně zakouřit těm hajzlíkům, kteří ho kdysi věznili a mučili a teď mu ještě k tomu sejmuli jeho kočku. Naprostá blbost, která se stala klasikou díky neuvěřitelné nadupané akci, je pro mě stále špičkově natočenou slátaninou, kterou už nikdo nezopakoval.