Špióni jako my

68%

Komentáře a recenze 6

8
Jedna z nejlepších špionážních komedií všech dob. John Landis dostal k ruce opět dva skvělé komiky a tak se dala čekat pořádná zábava. No,ale že to bude taková zábava jsem vůbec nečekal. Snímek má v sobě plno scén kvůli kterým jsem smíchy brečel. Například scéna při psaní testu,nebo při operaci ve stanu. Občas to je jen úsměvné,ale jako celek je to nabité pozitivní atmosférou.
28 455 bodů
8
Komedie dle standartu 80. let a Chevy Chase s Danem Aykroydem v hlavních rolích. Takže co jiného z toho očekávat, než skvělou zábavu postavenou na charakteru nešikovnosti dvou zdánlivých agentů tajné služby. Projdou si vším možným i nemožným s domněnkou plnění tajného úkolu, aby se pak nakonec ukázalo, že je to s nimi poněkud jinak. Hrdinství v zábavné formě, které jakoby nezestárlo, neboť dokáže pobavit i dnes. Samozřejmě z toho ční nějaké to vlastenectví a odkaz na studenou válku, ale to není na svou dobu vzniku nic ojedinělého. Snímek by se dal považovat i jako odreagování od slavných bondovek a dalších špionážních filmů. Nějaké výhrady by se samozřejmě také našly, ale když to pobaví, tak proč ne.
8
Jedna z klasických 80-kových komedií, navíc zasazená do sporu mezi USA a tehdejším Sovětským svazem. Dan Aykroyd a Chevy Chase si tady náramně sedli a tahají jednu povedenější hlášku za druhou...7.5/10
7
Prdlá komedie, která byla za komunistů velkým hitem na nelegálně šířených videokazetách z jednoho velkého důvodu, už nikdo nedokázal zesměšnit armádu Československa jako tvůrci tohoto filmu. Děj je samozřejmě překombinovaný, ale je to čistá komedie a duo Chevy Chase a Dan Aykroyd funguje. Režisér Landis opět nešetří mnoha citacemi z klasických hollywoodských filmů.
5
Čistě průměrná, vtipná svými, na danou dobu, efekty, komedie. Dvojice celkem seděla, ale film nezaujal na to, abych ho znovu musel vidět.
sporkaska