Smrtonosná past

87%

Komentáře a recenze 47

Pajmen
1 204 bodů
9
Akční pecka s Brucem Willisem v hlavní roli. Asi není pro mě lepší film s tímhle hercem. V průběhu filmu jsem míval pocit, že jde o stupidní střílečku, ale mělo to své napětí a navíc Bruce se chová až nepříjemně lidsky, má prořízlou hubou a přesnou mušku. Navíc dokáže vyhodit do vzduchu jedno podlaží jen s pomocí monitoru a krabičkou nábojnic. Ani bych se nedivil, kdyby to pro někoho byla vánoční klasika.
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
9.5
Film,který přepsal dějiny akčního filmu. Do té doby byl prototypem akčního hrdiny nebojácný neohrožený neporazitelný svalovec, který po většinu času dával na prdel obrovské přesile a bez škrábnutí zachránil každého a všechny. Pak přišel John McClane a zrodil se nový typ akčního hrdiny. Hláškující hrdina všedního dne, který celý film dostává řácky do držky, aby pak celé zkrvavené, jen se štěstím, zachránil co se dá. Každopádně je paráda sledovat jak Bruce Willis,cedící suché hlášky mezi zuby, vymele mrakodrap teroristů pod vedením úžasně zlého profesora Snapea, pardon Alana Rickkmana. Pro milovníky akce povinnost, pro ostatní taky:)
voleman
voleman
927 bodů
10
První smrtonosná past určitě patří k tomu nejlepšímu v akčním žánru, co kdy bylo natočeno. Obrovským plusem je Bruce Willis ve své nejlepší roli, nezapomenutelně hláškuje a při tom předvádí skvělí akční herecký výkon. První past má velice svižné tempo a nenechá vás ani pořádně vydechnout, a stále výborně baví i po několikátém shlédnutí.Každá scéna je opravdu vynikající a nikde ani po letech nijak neztrácí. Výborný padouch Alan Rickman má skvělé záporné charisma a jeho německé občanství se mu dá uvěřit. Bohužel další smrtonosné pasti byly sice koukatelné, ale rozhodně nedosahovali kvalit právě prvního dílu. Na první Smrtonosnou past se vždy velmi rád podívám, ikdyž nejlepší čas na ní je v období Vánoc. 100%
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
10
nejlepší vánoční film všech dob 😋🎄
sugi
752 bodů
9.5
… tímto filmem se Bruce Willis zapsal do paměti fanoušků jako akční hrdina , protože před tímto filmem byl brán spíše jako komediant - Schůzka na slepo nebo seriál Moonlighting ( Měsíční svit ) … to co následovalo Smrtonosná past 2-5 , to jsou již klasické propadáky , ale jednička se stala klasikou v akčňácích
Liki12
446 bodů
8
Bruce Willis hláškující, střílící a účty si vyrovnávající s německými teroristy. Tento „Vánočně laděný“ film je vhodný pro všechny, kdo už mají plné zuby Vánočních pohádek a tradičních Vánočních filmů a radši se podívají na skvělou akční podívanou s Brucem. A abych nezapomněla Alan Rickmen je opravdu prvotřídní padouch.
dubjanka
416 bodů
10
Tenhle akčňák nezklame ani po tolika letech od natočení.
Stoupa34
270 bodů
9.5
Tenhle film nesmí chybět v mé DVD sbírce. Rád se k němu vracím.
ondrej-sladky
258 bodů
9.5
Skvělá akční jízda plná vtipných hlášek. Bruce Willis v hlavní roli je výborný. Stejně tak hlavní záporák stvárněný Alanem Rickmanem. Vedlejší postavy též nenudily a je vidět, že režisér McTiernan ví co dělá. U filmu jsem se ani chvilku nenudil, každá akční scéna byla napínavá a Willisovi hlášky nezapomenutelné. Za mě skvělý akční film, který doporučuji všemi deseti.
kominice
205 bodů
9