77%

Komentáře a recenze 27

Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
aj keď to znie neuveritelne ale je to lepšie ako jednotka!!! totálna klasika s ešte lepším campbellom, ktorý podáva výkon za hranicou ľudského chápania. neuveritelný gejzír nápadov, psycho pasáže, neuveritelné kúsky s kamerou, humor až za hranicou dobrého vkusu (nie však tak úchylný ako v brain dead). to všetko je natočené s nadhľadom raimi je jednoducho boh!
8 634 bodů
2
Lepší než nudná (čistě "hororová") jednička, kterou vlastně není nutno vidět, páč dvojka přímo nenavazuje. Z komediální přestřelenosti a malého budgetu vzešla fraška, která je svou sračkovitostí občas i zábavná. Ačkoliv jsou zde oproti jedničce podstatně lepší masky, což je jedna z mála věcí, co mě na druhém Evil Dead filmu bavila, a forma si nese jistou autorskou dravost/hravost, tak nelze popřít, že je to film jaksi levný. Obsahem, scénářem i zpracováním: Například když ono démonem posedlé tělo levituje a my vidíme šňůru, která herce drží ve vzduchu. Nebo špatné vyvážení hlasitosti různých zvukových stop. Občas je to debilně upištěné/uřvané a jindy nejde nic moc slyšet. Kult snad mezi fanoušky tohoto subžánru hororu - to dokážu pochopit, ale obecně nepříliš dobrý film. Takové Jacksonovo Braindead je přeci jen mnohem divácky výživnější, vtipnější a obecně kvalitnější. Smrtelné Zlo 2 je komediální horor o pouhých 80 minutách stopáže a stejně mi to přišlo utahané.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Fantastiský Bruce "EVIL DEAD" Campbell s motorovkou místo ruky. Sam Raimi je démon a měl by přestat točit sračkoidní filmy o pavoučím superhrdinovi a vrátit se zpět k hororům. Těším se na remake!!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Platí to samé co jsem napsal u jedničky plus navíc ještě komediální prvky, které možná někomu moc nesednou, ale mě rozhodně ano a Bruce Campbell ( nemůžu se ubránit podobnosti s Tarantinem) posedlej ďáblem je naprosto výbornej. Nakonec se z něj stane komixovej hrdina s brokovnicí v jedné ruce a s motorovou pilou místo druhé ruky. Sam Raimi musí bejt úchyl když tohle natočil a já mu za to děkuji. Evil Dead II Rules.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
"Sežeru tvojí duši, sežeru tvoji duši!" - "Sežer tohle!" Po experimentální jedničce je tu vymazlená dvojka. Pokud jste jedničku neviděli nevadí, protože ji tento film ignoruje. Dá se říct, že je to remake nebo vylepšená jednička. Alespoň já to tak vidím. Efekty sice nic moc, ale má to tu správnou horrovou atmosféru, se špetkou humoru. Je to kultovní záležitost, o tom žádná. Hrozně mně bavilo poslouchat hláskujícího Bruce Campbella, který má místo ruky motorovku a kosí mrtváky. Odpouštím tomu všechny chybky je to legendární! Ještě že má Sam Raimi, tak ujetou fantazii. - 100%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Tenhle film by se měl pouštět pokaždé, když někdo dostane nápad natočit hororovou komedii, protože tohle je asi ten nejlepší příklad, jak by to asi mělo vypadat. Absolutně šílená jízda, u které se člověk lekne, ale hlavně zasměje. Kultovní záležitost.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Bruce Campbell je naprostý blázen a Sam Raimi vytvořil kultovní horor 80.let i dnes se člověk budí v noci vícekrát než kdy jindy.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
Jedinečnej nářez z dob, kdy (ještě) měl Sam Raimi naprostou tvůrčí svobodu. A že je to sakra vidět! Druhý Evil Dead je výtečná svérázná zábava, která dokáže strašit jako předchůdce i rozesmívat jako následující Armáda temnot. Bruce "Ash“ Campbell je jako nedobrovolný (a nepříliš bystrý) kosič démonů naprosto k sežrání (i když ve trojce možná ještě víc) a každé jeho gesto, úšklebek nebo drsňáckou hlášku ("Swallow this!") musí každý hltat s velkou chutí. Perfektní horor se skvělým smyslem pro (slapstickový) humor, který by tomuhle filmu mohla závidět i kdejaká kvalitní komedie.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Po poněkud experimentálním, i když sqělém prvním dílu, je dvojka konečně plnokrevný horor. Kromě absolutního šílenství, zahuštěného na prostoru jen několika metrů čtverečních a nadstandardního výkonu hlavního hrdiny oceňuji hlavně krátkou stopáž. No a samozřejmě moje nejmilejší scéna s bábou ve sklepě. Její děsivost si pamatuji již z dětství, kdy jsem to viděl ponejprv. Zbývá už jen dodat, jaká škoda je třetího dílu, který je vše ostatní jen ne horor. Kanda!
Ombak_Penari
2 764 bodů
6
První díl mě absolutně do kolen nedostal, přišel mi prostě jen pitomý a hnusný. Tohle už ale chápu. Je to vlastně ten samý film znova a jinak. A mnohem lépe. Proč? Protože přibyl šibeniční a bláznivý humor. A Ash má konečně aspoň chvíli místo ruky motorovou pilu a krátkou brokovnici na zádech, konečně ten klasický plakát. Hned je to o sto procent lepší. Upřímně jsem se u toho smál - scéna s useknutou rukou až po tlemící se jelení hlavu byla dokonale úchylně crazy. A famózní závěr s přechodem do dalšího dílu. Tady jsem konečně pochopil, proč je série kult a proč je Bruce Campbell borec. I tak jsem asi ale divný, protože se mi stejně nejvíc líbil až třetí díl, což, koukám, málokomu.