Nevidím zlo, neslyším zlo

68%

Komentáře a recenze 4

6.5
Naprosto výborná komedie s geniální dvojkou Pryor - Wilder. Právě tato dvojka snímek táhne v před a jen kvůli nim se vyplatí snímek pustit. Je zde spousta zábavných situací,které dělají čest Buddy komediím. Snímek brzy oslaví třicet let a na výsledku to vůbec nejde znát. Stále pořádná zábava.
28 455 bodů
8
Krimikomedie z konce 80.let držící se stylu své doby a který je stále na svém místě. Příběh využívá vzniklých reálných humorných situací při setkání slepce s hluchým. Příznivé na příběhu je hlavně poklidnost a zbytečné netlačení na pylu jen aby byla legrace za každou cenu. Scéna se zastřelením člověka v obchodě už je krapet na levačku, ale budiž. Svůj smysl to splnilo. Komediální styl se však vytrácí na konci snímku, kde se už vcelku jedná o napínavou záležitost, ale jakoby to nevadilo. Máme tu snímek který pobaví, potěší a při kterém se dá dobře odpočinout.
Jamie76
Jamie76
4 309 bodů
8
Nevidím zlo, neslyším zlo (1989), je trochu bláznivá komedie, ale právě to je, to, co Vás na tom baví. Obsazení? Bomba! Richard Pryor, a Gene Wilder jsou skvělá dvojka. Film jsem viděl asi před 15-20 lety, a říkal jsem si, jestli se mi to bude vůbec ještě líbit, a jestli se mi to bude i tentokrát zdát vtipné, ale mé obavy byly zbytečné. Nevidím zlo, neslyším zlo (1989), je i po letech stále skvělá komedie. Líbilo se mi také obsazení Kevin Spaceyho, řekl bych že mu ta role sedla.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů