Komentáře a recenze 50

9.5
Krásně propracovaný animák s ekologickou zápletkou. Velice se povedl a Johny Depp je v chameleonovi naprosto rozpoznatelný a možná i proto mi to nepřišlo jako klasický animák.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
10
Chytrý animovaný film cílený na dospělé diváky obdobně jako Fantastický pan Lišák má svůj vlastní osobitý svět, který je nicméně odvozený a závislý na tom lidském (tady zdroj vody). Jedinou výtku mám k přehlcení nápady, které na jedno zkouknutí rozhodně nejde pochytat. Shlédnuto v původním znění. PS: Scénka s Duchem Západu opravdu potěšila...
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8.5
V tomhle animáku není ani žádná střeštěná vedlejší postava, není ani protkaná spoustou vysoce vtipných scén, ale i tak je to pro mě z nepochopitelného důvodu jeden z nejlepších animáků. Asi je to kompletní vývážeností a taky nápadem poslat chameleona do pouště do westernového městečka. To co vyčnívá, je dubing Johny Deppa (předabováním do češtiny film docela ztratil). Animační zpracování se mě taky moc líbí.
  • technická stránka
  • scénář
  • namluvení hlavní postavy
  • není zase tak k popukání
malkel
malkel
452 bodů
7
Uchvácen vizuálem a soundtrackem, lehce zklamán příběhem. Asi tak jsem se cítil po dokoukání Ranga. Začněme tím vizuálem. Takovou pastvu pro oči už jsem dlouho neviděl. Má to svůj unikátní vzhled, ale nádherný, přímo sedící do atmosféry celého snímku. Nebudu lhát, tohle mě uchvátilo. A když vám řeknu, že soundtrack skládal Hans Zimmer, už zde je jistá záruka kvality. Bohužel, to co chybělo abych si celé tohle nádherně vypadající dílko kompletně užil, je skvělý příběh. Je to totiž občas velké klišé a "tajemného" hlavního záporáka bych uhadnul už v šesti letech. I tato věc má i svou světlou stránku. Když se Rango snaží najít sebe sama a jeho místo ve světě, jedná se o nejlepší pasáže filmu. Až je škoda, že to více nejede v tomto osobnějším duchu. Ono to však tu řachandu pro děti a dospělejší části kombinuje relativně dobře. Akorát ne mistrovsky. Slabší ****, ale stojí za zhlédnutí.
Prcek008
Prcek008
328 bodů