69%

Komentáře a recenze 62

michaela159
michaela159
1 045 bodů
7.5
Pěkný a chvilkami dojemný příběh, velkolepá hudba, hezky zvládnuté triky, povedené obsazení, velká dávka vtipu. Přes westernové pozadí z toho byli hodně poznat piráti, ale z nostalgie mi to nevadilo. Akce byla slušná, svižná, i když chvilkami přehnaná (ale kde v dnešní době není a tady se to ještě dalo lehce snést). Sice nejsem zrovna fanynka westernů, ale tady mi to nevadilo a skvěle jsem se bavila.
Korben
Korben
965 bodů
7
Ale no tak, je to KOMEDIE. Kdo od tohohle probohá čeká vážněj western? Depp mě bavil jako vždycky, vůbec to nebylo nudný, jak se tu některý dušujou, i když je fakt, že to kecání starýho indiána tam bejt nemuselo. Ale akční scény DOKONALÝ a kamenujte si mě, ale já sem si ty žravý králíky oblíbil :)
Innuendo
Innuendo
908 bodů
2
Být to kreslené a hrát v tom místo těch dvou šašků, Mickey Mouse a Donald Duck, tak neřeknu ani slovo. Ale takhle - no to si snad děláte prdel!
dancemusic2012
466 bodů
8.5
Výborně natočený snímek. Vtipný a akční a na blu-ray ve výborné kvalitě.
dadoool
dadoool
407 bodů
4
Co to proboha bylo? Takovou blbost jsem opravdu nečekala a občas jsem si i říkala, jestli to myslej vážně. Bohužel mi to po celý film přišlo jak piráti z karibiku, akorát s jinými herci a v jiném prostředí, až na johnnyho deppa, který se chovat přesně jako Jack Sparrow. Bohužel i hudba mi připomínala piráty. Herecky dobře zahrané ale Armie Hammer se mi do role Lone Rangera vůbec nehodil a ani na mě tak nepůsobil. Možná kdyby byl v roli někdo jiný, bylo by to lepší. Škoda 40 %
Prcek008
Prcek008
328 bodů
8
Jaká to výborná komedie a dokonce s bezvadnou hudbou. Možná že ten divoký západ není úplně k ničemu.
Bigrambo
Bigrambo
238 bodů
4
Osvědčená dvojice Gore Verbinski – Johnny Depp mi tentokrát přinesla spíše zklamání. Depp hraje postavu nápadně podobnou Jacku Sparrowovi, tentokrát však ve vyprahlé poušti a za parťáka mu vybrali nevýrazného Armie Hammera. Ve filmu rozpozná divák znalý starších kultovních (nejen) westernových snímků kvantum odkazů na ty nejznámější scény, které měly s největší pravděpodobností sloužit jako pocta nebo možná parodie (těžko říct). Ani jeden záměr se příliš nepovedl a celkově to působí spíše jako recyklace toho nejlepšího, co tyto filmové perly nabídly – připomnělo mi to pohádku, jak pejsek s kočičkou vařili dort… Zajímalo by mě, na jakou věkovou skupinu je film cílen, protože humor ve filmu mi přišel dost infantilní, ovšem co pak ten rating 12+? Korunu tomu pak nasadí přepálená, dvou a půl hodinová stopáž. Ale abych jen nekritizoval, Tonto občas hodí výbornou hlášku a odlehčí tak křeč, kterou jsem z tohoto filmu pociťoval…
vondark3
vondark3
89 bodů