Komentáře a recenze 36

6
Což o to, vizuálně je snímek jednoduše geniální, ostatně jako většina Shyamalanovy tvorby, a myšlenka též za něco stojí, ale to je, bohužel, asi tak vše...
wop
wop
1 716 bodů
2.5
Chápu, proč byl Poslední vládce větru vyhlášen za nejhorší film roku. Není to proto, že by se snad jednalo o to nejhorší, co bylo v roce 2010 natočeno, ale proto, že téměř všechno ve filmu (až na fenomenální hudbu a speciální efekty) bylo uděláno špatně. Ne nejhůř, ale opravdu VŠECHNO. Ani jediná scéna snad nefunguje jak by měla. Herci působí dojmem přehrávajících ochotníků, dialogy jsou toporné, scény jsou zabírány ze špatných úhlů, emoce vznikají během vteřiny jsou divákovi násilně cpány do obličeje aniž by ho v dané chvíli jakkoli zajímaly a příležitosti natočit dobrou scénu zůstávají nevyužity. A jakkoli jsem fanouškem Shyamalanovy předchozí tvorby, jsou chyby, které jsem vyjmenoval chybami režie. Při pohledu na monumentální speciální efekty a kulisy je vidět, že peněz bylo dost, tak nezbývá než se ptát PROČ?
Prcek008
Prcek008
328 bodů
3.5
Zklamání roku. Z vynikajícího seriálu zbyly jen základní myšlenka místa a jména. Osoby ztratily charakter a příběh šmrnc.Jednu hvězdičku přidám za hudbu od Jamese Newtona Howarda která je působivá.
lenka234567
lenka234567
250 bodů
7.5
Film byl akční bohužel, ale o ničem a zajímá mě zda bude i další díl...........................................................................:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
navrc.007
navrc.007
189 bodů
3.5
Čekal jsem víc :-( ale příběh nebyl špatný :-)
Lukáš Jánský
Lukáš Jánský
45 bodů
8
Jo, dávám 8/10. Mně se to prostě líbilo. Na rozdíl od současné produkce se nesnaží být drsný jak polohrubá mouka a fantasy svět dává smysl. Digitální efekty nejsou nejhorší. Možná bych je i vyzdvihl, protože nepůsobí záměrně megalomansky a nechtějí za každou cenu fascinovat. Místo toho si "hrají" s barvami a doplňují atmosféru celého filmu. Zápletka je fajn a má to spád. Ten je možná až moc velký a natažení filmu by dle mého názoru prospělo. Co mi osobně vadí je silné přizpůsobení mladšímu publiku. Ano, bavil jsem se, ale tohle to trochu kazilo. Ale otázka je, jestli je lepší nějaké scény naznačit, nebo je radši vypustit. Každopádně rád si pustím znovu.
denisa-kristanova
6 bodů
10