Záblesk budoucnosti

76%

Komentáře a recenze 6

8
Hodnotím po shlédnutí první a zároveň i poslední série. Bohužel toho tento kvalitní seriál nestihl víc nabídnout. Námět je velmi dobrý a napínavý. Herecky velmi slušně odehrané a v rámci seriálu se rozhodně jedná o nad standart. Třeba se v budoucnu dočkáme aspoň ještě jedné série,ale můj záblesk budoucnosti mi říká,že se nejspíš ničeho nedočkáme.
22 284 bodů
8
První dojem je velmi kladný. Přestože sekvence pobíhání hlavního hrdiny po výpadku jasně kopíruje (Nebo vykrádá?) Ztracené, zbytek je celkem originální a zajímavý. Příběh bych přirovnal k 4400. Vývoj seriálu bude zřejmě velmi podobný. Máme prakticky neomezený počet hrdinů a zápletek, takže se seriál může rozjet.___ A to je právě problém. Autoři mají možná až moc velkou volnost a já se bojím, že jí buď naprosto nevyužijí, jako právě 4400, nebo k tomu přilepí nějaké tajné společenství a začnou plácat páté přes deváté, jako je to u novějších řad Heroes.___ Seriál se rozbíhá docela zajímavě, ale musím vytknout, že v desátém díle nejsme o moc dál než v prvním. To mohlo fungovat u Lost, kteří nabalovaly nové a nové záhady, takže absence odpovědí tolik nevadila. FlashForward ale řeší stále jednu věc, která se stala v prvním dílu a která se bohužel nijak zásadně nevyvíjí. Dobře se na to koukám, ale já bych rád, aby se to konečně rozjelo.
8
Pilot vypadá zatraceně zajímavě. Naposled jsem měl podobné pocity po skončení prvního dílu u Lost. Tak uvidíme co se z toho vyvrbí a jestli máme před sebou podobný kult.__Po pár dílech nadšení opadlo, skončil jsem asi u 10. dílu, ale i tak se jedná o celkem zajímavý seriál. 7/10
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Škoda že to skončilo stejně tak rychle jako to začalo..Nezbývá než doufat že nastane blackout a my se dozvíme z budoucnosti jak to celé dopadne:)
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
0
Scenár má podobnú kostru ako Lost - teda aspoň chcel by mať -, to znamená, že kým jeho tvorcovia budú hľadať odpovede, ako to vlastne s tými flashforwardmi vlastne je, medzitým budú ponúkať psychologické sondy do súkromného života jeho postáv. Napriek vhodne zvolenej vedeckofantastickej téme sa im však nedarí príbeh poriadne nakopnúť, niektoré herecké výkony sú príliš lacné a obkukané, stráca sa logika niektorých súvislostí, prípadne sa niečo odhalí až príliš ľahko, a to už v prvých dieloch. Dokonca konina typu Heroes bola zahraná a napísaná lepšie. A ten prepiaty rodinno-sentimentálny aspekt je klincom do rakvi.
Farin
56 bodů
9