Reklamožrouti se ve středu vydají do kina! SOUTĚŽTE o lístky na pražskou část show.

Reklamožrouti se ve středu vydají do kina! SOUTĚŽTE o lístky na pražskou část show.
V nejnovější kolekci PlayStation Noc Reklamožroutů 2014 je vybráno přes 300 reklam z více než 50 zemí světa. Je to výběr toho nejlepšího z minulých let, reklamy nám dobře známé i naprosto neznámé světové značky, reklamy originální, dramatické, vtipné i dojemné. Některé reklamy mají rozpočet větší než běžný český film, jiné sází na světové celebrity, další útočí na emoce a většina je prostě zábavná.

T-Mobile:

Do letošní kolekce nominovala tři české zástupce Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace AČRA MK na základě výsledků mezinárodní soutěže kreativity v reklamě Zlatá pecka. Jsou to reklamy na Škodu, Staropramen a T-Mobile.

Nikdy nevystřelená kulka:

Ve spolupráci s pořadateli Noci Reklamožroutů jsme si pro vás připravili soutěž o 25x2 lístky na pražskou část programu.
Otázka je následující: V jakých třech českých městech se letos Noc Reklamožroutů bude konat?
Své odpovědi zasílejte na soutez@kinobox.cz do pondělí 24.3.2014 do 22:00. A kdyby se vám chtělo, přidejte link na vaši oblíbenou reklamu. O ty nejoriginálnější se podělíme na našem webu.
PLAYSTATION NOC REKLAMOŽROUTŮ 2014
26.3. Praha (Premiere Cinemas Praha Hostivař)
2.4. Brno (Univerzitní kino Scala)
9.4. Olomouc (Premiere Cinemas Olomouc)
Noc reklamožroutů je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Její zakladatel Jean-Marie Boursicot ji poprvé představil v roce 1981 a z rodné Francie se velmi rychle rozšířila do zbytku světa. Každý rok navštíví show více než 300.000 reklamožroutů, kteří se seznámí s nejnovějšími reklamními trendy z různých koutů světa. Noc Reklamožroutů se nemusí podřizovat televizní cenzuře, alkohol, cigarety nebo sex zde nejsou zakázány.
Oficiální webové stránky Noci Reklamožroutů jsou zde.