Rebel Moon: Druhá část - Jizvonoška

48%

Komentáře a recenze 18

8 671 bodů
0
Zack Snyder je úplně v hajzlu. Přes 10 let natáčí už jenom sračky, ale s Rebel Moon se fakt překonal. Něco tak řídkého, plytkého a narativně nefunkčního se jen tak nevidí a možná by to mohlo být použitelné jako studijní materiál; protože na takto nefunkční látkou lze hloubat a intelektuálně si zvědomovat to, co film musí mít, aby fungoval. Celé Rebel Moon scénáristicky nedává žádný smysl (jakože vůbec), což by diváci mohli aspoň do nějaké míry prominout, kdyby to mělo interesantní postavy, atraktivní svět nebo styl. Zack je ale úplně vyřízenej a neumí napsat ani jedno (navzdory tomu, že vykrádá filmy, na které se dosud vzpomíná právě díky zmíněným aspektům) a jen spolíhá na svoje samoúčelné zpomalovačky, něž už není nikdo zvědavej. Disney ho odmítlo, ale Netflix mu podal ruku, protože si nemohl nechat ujít příliežitost, dostat na svou blbou platformu další zbytečnej film.
  • takřka žádné
  • celý film je zápor
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 316 bodů
3
a máme tu druhou(,a snad poslední) část.tsk tady sem si všiml spoustu tupostí,že musím dát stejné hodnocení jako prvnímu dílu,a to jsem chtěl dát vyšší kvůli více akce,ale... výčet nekončících blbosti,tak bych popsal scénář.. těžká budoucnost,paprskomety, světelné meče atd,a farmáři sklízí obilí kosami,a nakládají na valník který se vznáší, tahání drátu na odpálení bomb?už asi v 80 letech minulého století,šlo bombu odpálit dálkově.a to je jen zrnko blbosti,kterým tento film jen opliva.asi začínám nesnaset SloMo.nechapejte mě špatně,nevadí mi když je dobře užito,a v rozumné míře,ale tady? farmáři sklízí obilí SloMo, střílí se SloMo,souboj na Meče Slomo,zrovna u scény s boji na meče to SloMo, úplně kazí dojem z bitvy.a tak bych mohl pokračovat.postavy opět ploché a nevýrazné, nevidím tu žádný růst postav.scenar to je zvěrstvo, jediný co ujde je CGI.jinak katastrofa,Snyder by si měl přestat psát scénáře,to mu opravdu nejde
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
1
Snyderova snaha pokračovat ve svém vesmírném epickém dobrodružství končí jako zklamání. Film trpí nedostatkem hloubky postav a vyprázdněným příběhem, který je naplněn pouze vizuálními efekty a bezvýznamnými scénami. Snyderův přístup k režii a scénáři nedokáže vytvořit zajímavý filmový zážitek, ačkoliv se snaží nasadit všechny možné prvky, které by mohly působit "cool". Jednoduše řečeno, druhá část Rebel Moonu nedokáže nabídnout nic nového ani zajímavého a zůstává prázdným pokusem o epický vesmírný film.
MartinZ8
MartinZ8
820 bodů
5
Už iba 6 častí a bude sa to páčiť všetkým.
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
4
Ochromující podívaná. Film mě ztratil v okamžiku, kdy banda vesmírných osadníků ručně seče obilí a hraje u toho epická hudba. Tak nějak se museli cítit hrdinové dávných filmů, které nám pouštěli ve škole jako ukázku komunistické propagandy. Obilí, jenž je snad cennější než bobky obřích červů, které se šňupou pro snadnější mezihvězdné cestování. :D

U prvního dílu ode mne toto dílo dostalo relativně laskavé hodnocení. U pokračování nevidím moc důvod. Miluji béčka i céčka, špatné filmy od Asylumu, které jsou banální, přímočaré, s levnou grafikou na úrovni domácí produkce a minimálně půlka herců ani nejsou herci. Jsou to takové zábavné akční blbůstky; čistokrevný přímočarý brak. A toto je mnohem horší. :D

Místy dobrá hudba, lepší než v prvním díle, solidní vizuál a také jistá dávka invence. Filmařsky je to však nekonzistentní míchání vzájemně na sebe špatně sedících vrstev. Máme na pozadí jakési tajemné poslání a osudovost. Pak sklízíme obilí a bojujeme o tisíc pytlů mouky, jako o to nejcennější v galaxii. :D Sečeme ručně, ale místo vozu máme vznášedlo. :D Jednou se nepřítel chová jak nácek, podruhé jako altruista. A ty souboje. Tak nějak by vypadala hodně nevyvážená hra.

Jednoduše ne. Příliš rozporů, špatně naspaný příběh a co je nejdůležitější, nepodařilo se mi žádným způsobem emočně navázat na žádnou z postav. Čím je film na tom ještě hůř. On není špatný, on je jednoduše zcela nezajímavý. :(
sammikk_
sammikk_
348 bodů
3
Doopravdy netuším co se stalo, zatímco jednička sázela na jistotu, a byla na vlně stereotypu. Pokračování je naprostou břečkou s mdlými dialogy, spoustu slow motionu, a né moc hezkými akčními scénami. Tohle se Zackovi už vůbec nepovedlo, a upřímně se jen modlím aby už nic takového nikdy nevzniklo. Aka vykradený svět se spoustou vykradených prvků, kde režisérovi mrdá úplně na hlavu.
DavidHajek
183 bodů
4
AI Movie Creator - Prompt: Udelej mi sci-fi film na destive odpoledne. Mam rad filmy o ponorkach, Star Wars, Dunu a Slunce seno jahody.
be_joseph
be_joseph
33 bodů
3
Právě jsem byl svědkem nudné sklizně obilí za doprovodu lacinější verze hudby z Avatara.
  • exploze
  • robot James
  • špatně je tu skoro všchno, ale vyzdvihnu moderní technologii, co vypadá hůř jak před 50 lety (mezihvězdná loď s kotelnou jak z Titanicu apod.)
Neo1tex
Neo1tex
22 bodů
2
Snyderovi finálně drblo. Koncentrovaná zpomalená esence nudy a nekonečný velkodušný žvanění. O vesmír horší než první díl, a to jsem si po prvním myslel, že moc horší už to ani být nemůže. No.... může.
  • CGI
  • To snad ani nejde všechno vyjmenovat
Anthropoid