ONEMANSHOW: The Movie

50%
ONEMANSHOW: The Movie
Připravovaný a dlouho utajovaný film baviče s přezdívkou Kazma, na kterém pracoval více než 4 roky. Celovečerní verze navazuje na úspěchy jeho populární show pro internetové televize, to hlavní však údajně začne teprve po odchodu z kina.

Recenze: ONEMANSHOW: The Movie

Kinobox.cz
40%

ONEMANSHOW: The Movie je z těch filmů, kterým by prospělo, kdyby se o nich navždy mluvilo v médiích, ale nikdy nemusely odpremiérovat. Jedná se o povrchní a ve všech slova smyslech fádní loupežní komedii, jež okolo sebe hodně máchá rukama, ale nakonec je jen stominutovou reklamou na internetovou celebritu.

22 289 bodů
3
Kazma skutečně přepsal dějiny. Natočil nejfádnější film všech dob. Nejvíc fascinující na tom je, jak moc se to vyhýbá jakékoliv lidskosti a zranitelnosti - na cokoliv se dá říct, že to je parodie, nadsázka, satira. Film, který si ani není schopný sám za sebou stát. Prostě celovečerní reklama na Kazmu. Film pro ty, kteří se na chodníku zastaví u cizího luxusního auta, udělají si s ním selfie a postují ji na Facebook. Není to absolutní katastrofa - Kazma se obklopil schopnými lidmi, kteří ví, jak stlouct dohromady film. jediní problém tedy je, že to o ničem není.
9 335 bodů
2
Jestli mě nějaký film vyloženě letos štval už svojí existencí, je to tenhle... Kamila aka Kazmu mám vlastně rád a to vlastně vůbec jako nějakého krále podělávačů, ale jako obyčejného kluka, který má smysl pro humor a především neustále zkouší něco nového.. Onemanshow: The Movie je projekt, který je ale jen další reklamou na další zku*venou Kazmovu hru, jakou balamutí lidi a co víc děti, kteří si nedokáží spočítat, že za SMSku s indicií, nebo lístek do kina, musí někdo zaplatit. Nevidí, že Kazma arogantně vyrazil do kin v době jednoznačně nejzajímavějšího promítaní v roce, kdy proti sobě stála nová M:I, ulítlá Barbie a opulentní Oppenheimer. Není třeba se moc bát, lidé kteří do kina chodí pravidelně, tak si cestu vybrat umí, ale jiní šli na promítání vyloženě jen za Kamilem, protože jim sliboval jedinečný zážitek, jaký nikdy nezažijí.. A já vám řeknu, co jsem v kině neviděl, ale až v tichosti domova bez všeho toho mediálního boomu prozíval.. Jednu spletitou reklamu na kdysi silnou internetovou značku, jednu podvrtnou soutěž při níž nutí lidi ignorovat film samotný a soustředit se jen na libovolná čísla, aby rozšifrovali správnou číselnou kombinaci a stali se milionáři.. The Movie je cokoli, ale film to není.. A i když mě třeba i zasáhla Kazmova "skrytá zpráva" Kalousové, s níž se jako labilní snílek dokážu nějak ztotožnit, stejně to provádí tím nejhorším možným způsobem. Je to něco tak zbytečného, že v klidu mohl vzniknout další díl Ulice a já bych to ocenil. Moc hezké, že arogantně "zachránil kina", akorát že narušil rovnováhu.. Osobně to považuji za druhý nejhorší OMS, jakou Kazma kdy vymyslel.. Arogantní ochotnická fraška, kterou zachraňuje ten někdy osobnější náhled, jaký ale tomu jeho bouráctví moc nepomůže.. Je mi líto těch, kteří Kazmu adorují za ty jeho podfuky a nekonečné povyšování nad ostatní. Jednou po něm nikdo neštěkne a tuhle pitchovinu zapomněli lidi už v teď. Škoda, ale na výjimečně to musím napsat i na cizí zeď... 20%
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
2
Imitace filmu. Nekonečná reklama na film, který nikdy nepřijde. Parodie na cosi, čemu se toto dílo samotné nikdy nepřiblíží. Rádoby geniální konceptuální dílo, jehož jedinou myšlenkou je, že když máte více peněz, jste lepší člověk.

Dodatečné informace

Původní název:
One man show the movie (více)