Shazam! Hněv bohů

63%

Komentáře a recenze 39

30 219 bodů
6
Koukatelný superhrdinský kousek. První Sázavou mě oslovil, ale pokračování už je moc hollywoodské a duch party dominuje nad příběhem samotným. Druhá akčnější polovina už je slušná, ale ta první vyčkávací mě vyloženě uspávala. Za mě to není za více než 60%.
6
Shazam! Hněv bohů je slušnou záležitostí, které nejvíc ubližuje srovnávání s původním filmem, snaha o epičtější měřítko a menší nemotornost v rámci vize. David F. Sandberg pořád působí jako šikovný filmař, jeho Hněv bohů je ovšem spíše obětí starého vedení filmového DC Comics. Jen čas napoví, zda nový management dua Gunn/Safran bude tím správným ořechovým, Hněv bohů ovšem nevyhnutelně ukazuje, že budoucí filmy ze stáje DC Comics budou muset stát na větší míře kompromisů mezi zadavatelem a zprostředkovatelem…. Více zde
Toren
Toren
5 185 bodů
6
6/10. V základu jde stále o mix rodinného bijáku a uvědomělé zábavy, do kterého se shodou náhod dostalo několik superhrdinů a slušná porce akce. Pořád je to zábava (Steve je gag roku!), pořád to má srdíčko (Freddy ftw) a pořád je radost to sledovat (nejen kvůli roztomilé Rachel Zegler). Jen je to tentokrát trošičku generičtější a v mnoha tématech zkratkovitější, než naposled. Přesto pořád moc fajn a své! Více: ZDE!
blazma
blazma
4 928 bodů
2
Tak strašně to bolí, když musíte dát filmu na který jste se hodně těšili a doufali v úspěch dát takto kruté hodnocení. Bohužel tady asi nejde jinak. Zaprvé bych rád řekl, že jsem se celou dobu filmu sice bavil, ale... a těch ale to má spousty. Příběh a zápletka je docela ok. Děti jsou ještě víc dětinské, ikdyž povyrostli a Billy, kterému bude 18 se pořád chová jak kdyby mu bylo 10. Záporáci měli zůstat záporáky a ne, že se budou najednou rozhodovat jestli nejsou až moc zlí. Finální bitva docela divadlo. Jednorožce radši nebudu komentovat a scéna s wonder women mi přijde jako blooper, který se nedopatřením dostal do finální verze filmu. Jakože extrémní škoda.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Příspěvek obsahuje spoiler!
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 361 bodů
7
SHAZAM! pokračuje ve šlépějích prvního filmu a servíruje tak, příjemný nadnesený návrat k superhrdinským kořenům. Rodinná pohoda nemusí každému sednout, ale já jim to žeru a užívám si to, co dnes prostě u supráků chybí. Hodně zde pomáhá i extrémně charismatický obsazení. Bál jsem se, že nebudou vědět jak s Billym a ostatními naložit, ale krásně navázali na témata z prvního filmu a dokážou tak i dojmout. Jak tu jiní zmiňují problémy s digitálními triky, tak osobně s tím problém nemám zvláště u projektů, který se neberou tak vážně jako právě SHAZAM! Druhá půlka sice pokulhává v tempu a je tu pár problémů, jako nedostatek dětských herců, zvláště Ashera Angela nebo deus ex machina cameo na konci. Komu se líbila jednička, tak tohle je trochu slabší odvar. Komu se nelíbila, tak nemá cenu dvojku ani zkoušet.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
7
Ty děti byly hodně hlasité, ale DJ Cotrona je hot. Můj imaginární manžel číslo 5.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
5
První díl Shazama byl něco, co mne příliš nezaujalo a druhý díl se veze na vlně, že vám dají více téhož. A ono to svým způsobem funguje. S ostatními DC filmy to úplně srovnávat nelze, jelikož je to spíše pohádková komedie pro děti a obecně je tak celý humor i vystavěn. Záporáčky dle mého názoru příliš povedené nebyly, ale rodinný a lidský faktor se tvůrcům podařil na jedničku. Camea jiných DC postav byly trošku zbytečné, hlavně Wonder Woman mi tu přišla narvaná na sílu, jen aby s pomocí Deus Ex Machiny situaci vyřešili. Za mě určitě lepší než Black Adam i Flash, ale víc než prvnímu dílu tomu nedám. Hodnocení: 55 %
  • Povedené vtipy
  • Rodinný a lidský faktor
  • Záporačky
  • Camea
  • Deux Ex Machina
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
10
Paráda lepší než jednička
JaraSlama
JaraSlama
2 070 bodů
6
Druhý díl jde ve šlépějích svého předchůdce a dodává opět fajn humor. Bohužel se nám tu ale vytrácí kouzlo prvního dílu v podobě objevování schopností a chemie mezi hlavními postavami. Na oplátku tady je trojice záporaček, které beru jako pokrok oproti záporáku minulého filmu. Musím tu ale zmínit posledních 20 minut, kde snímek vymýšlí spoustu blbostí, jak zaujmout na poslední chvíli diváka a celé to působí jako úplně zbytečné zkažení povedeného filmu. Pokud se vám líbila jednička, dvojka nezklame, ale nic přinejmenším nezlepší.