Truth or Dare

57%

Komentáře a recenze 3

28 483 bodů
8
Vadí nebo nevadí? Velice známá hra, kterou hrál snad naprosto každý. A je to hra skutečně nebezpečná, neboť dostala do problémů nejedno kamarádství či partnerský vztah. A právě s takovým faktem si pohráli tvůrci tohoto snímku, který sice z počátku vypadá jako další bezvýznamný slasher na bázi mučení, ale svým vývojem a naprosto nepředvídatelným dějem předčí mnohé očekávání. Ten se sice drží známé dějové linky, ale veškeré zvraty tu obsažené, a že jich není zrovna málo, jsou skutečně předem neodhadnutelné. Žádné lekačky, žádné potoky krve, žádné vyloženě brutální scény plné useknutých částí těl, jak bývá u takovýchto slasherů zvykem. Příběh je čistě na bázi dramatizace a své napětí si drží do poslední minuty. Celé je to také vedeno v naprosté jednoduchosti a tak divák škarohlík doma na gauči pochopitelně začne polemizovat nad tím, jak jsou určité věci hloupé a jak se všichni přítomní chovají nelogicky, ale jedné věci si jistojistě nikdo nevšimne. Každý čin má svůj důsledek a každý důsledek vyvolá čin. A právě s tím si scénárista Matthew McGuchan velmi šikovně pohrál a režisér Robert Heath v plném pochopení natočil.
22 312 bodů
4
Málo intenzivní, málo zajímavých charakterů, pokusy o zvraty leda nudí. Truth or Dare je nezajímavý teen horor bez většího vzrušení, kdy všichni hystericky ječí, ale mně se chce spát.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Začátek byl tak slibnej! Justin je skvělá postava magora, ale po chvíli začne nudit. Pak tam je pár naprosto nepodstatných postav a ta vypatlaná dylina, která má chvílema naprosto úžasný nápady a je strašně dobrosrdečná a za 5 minut se z ní stane zase kráva. A navíc tolik WTF momentů už jsem dlouho neviděl. Naprosto nevysvětlitelný chování postav atd... Prostě mě to po 45 minutách přestalo úplně bavit a moc mě to nebralo. Kdybych měl alespoň radost z těch smrtí, ale i ty byli udělaný nudně. Škoda. Takovej promrhanej potenciál.