Machete zabíjí

56%

Komentáře a recenze 29

6
Řeknu to asi takhle. Film, který spojuje absurdní scény jako vystřižené z indických akčních béček se sci-fi zápletkou a hromadou přehnaně digitálních a nechtěně srandovních úmrtí, nemůže být kvalitní. Ale kde se píše, že by přehlídka nablýskaných mačet podbarvená přímočarým příběhem a sponzorovaná skupinou snad nejžhavějších hereček současnosti (GAGA fakt nepočítám) nemohla být zábavná a jako velmi svérázná pocta žánru dokonale osvěžující? Rodriguezovo duševní šílenství mě tu každopádně poprvé začalo bavit, prezident Sheen je bezkonkurenční a do polonahé Michelle Rodriguez jsem se už zase zamiloval, přestože tentokrát jsem se vážně snažil soustředit na film. A trojka už je svým námětem natolik vábivá, že snad na mistra Roberta poprvé vyrazím i do kina :D
7
Vážně vtipný krvák.
9 335 bodů
2
No na dvakrát už se to nepovedlo... Je to šílenější a přeplácanější, taková akce bez příběhu. Jakoby Rodrigueze ale i tak někdo mírnil, chybí mi tam to jeho kouzlo, zapomněl na pěkný borky a na efektní momentky. Opravdu v tolika ohledech krok nazpět. Obsazení je honosnější, ale vůbec nedává smysl.. Překvapivě mě potěšilo jen dámské duo Amber Heard a moje Lady Gaga (druhá jmenovaná má asi nejstylovějšího momenty, ale je zabitá příšerným simultánním dabingem!).. Přišlo mi to tentokrát hodně natahované a často hodně mimo.. Hlučná zbytečnost, u které si pospí celá rodina. 25%
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Oproti jedničce více exponovaný, využívající slavné tváře za každou cenu, plný nápadů, kdy máte na písečku kluka, který si může dělat všechno a moc dobře to ví. Podobná neřízená střela je sympatický vztyčený prostředníček směr každé klasické hollywoodské produkci, ale celek bohužel postrádá punc filmu (je to spíš taková epizodicky vystavěná krvavá anekdota). Díky tomu nemá většina herců co hrát a oproti jedničce, která mohla obstát i u "obyčejného diváka", je Machete zabijí určen ryze těm, kteří "čtou film". Jen ti ocení veškeré odkazy, narážky a brutalitu, nemluvě o skoroparodii Star Wars. Trojku přesto chci. Protože ta už bude skutečně (pokud dojde na slíbenou vesmírnou epizodu) úlet hodný půlnočních festivalových projekcí.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Danny Trejo je výbornej jako vždycky, začátek parádní, ale jakmile se začala řešit otázka vesmíru, tak mě to lehce otrávilo. Mačeta má být prostě mačeta a ne aby vymejšleli takový ptákoviny, bral bych to třeba jako závěrečnej zvrat ve filmu v souvislosti s navázáním na trojku, ale aby o tom byla půlka filmu, to né. S nástupem Michelle to zase trošku ožilo, ale celkově mi přišlo, že bylo málo Machete kills :-) 60%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Film začal skvěle a brutální akce střídali bad-ass hlášky, jenže tempo brzo opadlo a mě zůstali jen oči pro pláč, protože z Macheteho udělali jen tuctovou řezničinu bez většího smyslu a s béčkovými efekty. Hromada známejch herců je spíš na obtíž, protože tam nemají větší roli a Mel Gibson příšerně přehrává a upřímně hrál strašně. Jediná osoba, která tam hrála slušně byla překvapivě Amber Heard, která nepřehrávala a role je skvěle sedla a plus krásně se na ní kouká, což se musí taky ocenit. Potěšilo pár narážek na Star wars a narážky přímo na film Machete, ale jinak jsem čekal ohodně víc. Škoda promarněnýho potencionálu a myslím že trojku už vynechám, protože to zavání sračkou.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Plno nesmyslů, trapáren a dalších aspektů, které bych přisoudil k filmům bližších hranici 0%. Ale Danny Trejo ve slátanině Roberta Rodrigueze mi v tomto filmu dokázal, že někdy nezáleží na jindy důležitých vlastnostech filmu. Stačí když má film sám o sobě charisma, ten tu tvoří Mačeté spolu se zajímavými hostujícími hvězdami, a dobrý scénář. Není to na nějaké přehnané hodnocení, ale svých 60% si tento film vysloužil. Amber Heard I love you!
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Od prvního dílu se bohužel nikam moc nepokročilo, jen je všeho víc víc víc. Většina vtipů je bohužel založená na tom co Machete "nedělá", jinak jde spíše o akční road movie se slušným počtem cameí. Ovšem příslib posledního dílu strká vlastně celý film do kapsy, protože ultimátní světelná mačeta f..k!
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
2
Ten Rodriguez má asi trochu zmatek ne?
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
7
Letní popcornová zábava, která si neklade vyšší cíle, jede ve svižném tempu a pokud přistoupíte na to, že vlastně nic není myšleno vážně, určitě si tuto jízdu užijete stejně jako všichni herci v čele s Dannym Trejo v titulní roli. Své roličky si celkem dobře užívají i Mel Gibson, Martin Sheen, Antonio Banderas či Lady Gaga. Film není rozhodně určen pro milovníky dramat, psychothrillerů či jiných filmů, kde je nutno hledat hlubší myšlenku. Ale takto ano, beru.