Recenze filmu Dèmoni

63%

Komentáře a recenze 6

Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
6
Velice jednoduchý a krátký horor odehrávající se v kině. Herci se sice chovají trochu podivně a ani není ve filmu pořádně vysvětleno co a jak?? To ale nevadí protože zde jde hlavně o pořádný krvavý efekty a těch si zde užijete více než dost. Prsty v očích, lámání prstů, trhání kůže a další podobný pochoutky:))
36 438 bodů
8
Lamberto Lama byl pro italský hororový gore film fenomén. Fantazii se, stejně jako v Americe, meze nekladli a tak vznikly náměty dnes naprosto nevídané. Tentokrát je skupinka náhodně vybraných mladých lidí pozvána na projekci utajeného filmu, při kterém se však začnou dít věci. 80. léta jak vyšitá, při kterém nechybí atmosférické šílenství, na svou dobu typické, avšak výborné masky a make-up, trefný soundtrack, akce a samozřejmě gore. Zub času i tentokrát lstivě zapracoval, ale to na věci nic nemění. Dnes hororová klasika vzbuzující nostalgické vzpomínky spojené se strachem co se stane při návštěvě v kině. Takže nic jiného, než čistě hororová děsivě vzrušující zábava s nádherným nostalgickým efektem klasické hrůzy.
18 781 bodů
6
V dětství to pro mě byl opravdu nevšední zážitek a démonům z kina se v té době mohl rovnat snad jen Freddie . I proto mi tenhle film uvíznul v paměti jako horror s velkým H :) Po skoro 20 letech, kdy jsem film viděl znovu, už ty pocity tak silné samozřejmě nejsou a nějaký pocit strachu se taky moc nedostavoval:) 5/10
15 311 bodů
7
Démony spolu s nejmladším Bavou psal také legendární režisér Suspirie Dario Argento a taková konstelace je na výsledku patrná. Neskrývané béčko zpočátku nápadně vykrádá Briana De Palmu (Výstřel), načež se přesouvá do prostorů jediného kina, v němž se osazenstvo stejně jako postavy v promítaném bijáku proměňuje v krvežíznivé démony. Přenášení infekce podobné zombie zapříčiňuje nejprve prokletá vystavená maska, poté stačí i malý škrábanec. U nich to však nezůstává, a přestože rozjezd limituje nízký rozpočet, poctivý make-up a masky stačí na poctivý brakový gorefest v rytmu rockové a syntetické muziky. Názorné skalpování, trhání kůže, ukusování prstů či vydloubání očních důlků obklopují překvapivě zručné řemeslo, kde se dobře pracuje s osvětlením a barvami a vítězí čiré tvůrčí nadšení. Některé momenty dokonale vystihují italské giallo krváky obecně, i když v jednotlivostech pikantnější je třeba Fulciho kult Zombi 2 (1979). Divoký závěr s ustaveným heroickým protagonistou je dokonce inspirativní předzvěstí Braindead a blbnutí s motorkou ve zdemolovaném kině je možná nejzábavnější tamního kratochvílí do doby, než jiné vypečené filmové promítání navštívili Tarantinovi hanebný pancharti.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 634 bodů
3
Já jsem zklamán. To není film, ale náhodné seskupení wtf a gore scének. I v kontextu tak specifického žánru, jakým je splatter horor je absence děje a naprosto nesmyslné chování většiny postav v tomto výtvoru do očí bijící. Vlastně mě to chvílemi dost nudilo.
Rollman1
5 561 bodů
8