Daria Špačková

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Články 4

Třicátý ročník Českého lva ovládl snímek Il Boemo, který připomenul skladatele Josefa Myslivečka
Festivaly a ceny4. 3. 2023
Třicátý ročník Českého lva ovládl snímek Il Boemo, který připomenul skladatele Josefa Myslivečka

Jubilejní 30. ročník Českého lva patřil hlavně tvůrcům snímku Il Boemo, kteří kromě řady technických kategorií uspěli i v hlavních disciplínách nejlepší film a režie. Vedle Il Boema se prosadil i debut Vojtěcha Maška Arvéd pojednávající o pražském okultistovi a na mobilní telefon natočený BANGER. Adama Sedláka, který uspěl ve dvou kategoriích.

Čeká nás revoluční ročník Českého lva? Akademici fandí debutantům a mladé filmařské krvi
Festivaly a ceny16. 1. 2023
Čeká nás revoluční ročník Českého lva? Akademici fandí debutantům a mladé filmařské krvi

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) oznámila nominace jubilejního 30. ročníku Českého lva. Podobně jako v případě Cen české filmové kritiky mají nejvíce šancí na úspěch snímky Arvéd (12 nominací), Il Boemo (11), následované titulem BANGER. (8) a filmem Terezy Nvotové Světlonoc (7), který naopak Česká filmová kritika naprosto opomenula. Čeští lvi se budou udílet 4. března v pražském Rudolfinu.

Díky filmu o legendárním československém běžci bude mít Brno "nový" stadion
Filmy20. 8. 2019
Díky filmu o legendárním československém běžci bude mít Brno "nový" stadion

Po jarních předtáčkách začíná 20. srpna 2019 hlavní část natáčení nového českého filmu Zátopek. Snímek věnovaný osobnosti legendárního československého běžce a několikanásobného olympijského vítěze Emila Zátopka točí režisér David Ondříček podle scénáře, na kterém spolupracoval s Janem P. Muchowem a Alicí Nellis.

„Digitální zálohování je nespolehlivé,“ tvrdí producenti a obávají se o své filmy
Téma3. 12. 2016
„Digitální zálohování je nespolehlivé,“ tvrdí producenti a obávají se o své filmy

Převážná část současné české filmové produkce je realizována na digitální záznam. Stejně tak záložní kopie výsledného filmového díla jsou digitální. Producentům na celém světě ale dělá těžkou hlavu dlouhodobá archivace jejich filmů. Absence bezpečného a levného archivování v digitálním světě budí obavy z budoucnosti. Pravděpodobnost ztráty digitálních dat a neschopnost data „přečíst“ díky změně softwaru je velká. Jak docílit toho, aby současná filmová produkce jednoho dne prostě „nezmizela“ a zůstala zachována pro budoucí generace?