?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stefan Nadelman se narodil v roce 1972 v New Yorku a je americký filmový režisér a animátor. Po získání bakalářského titulu z výtvarného umění na Iowa State University v roce 1994 začal Stefan Nadelman pracovat v New Yorku jako grafický designér. Během čtyř let přešel k webovému designu a začal používat Macromedia Flash nejen pro interaktivní design, ale také pro film. Od roku 1999 produkoval tři filmy ve svém volném čase, zatímco pracoval na plný úvazek jako art director. Průlomový úspěch s Terminal Bar Stefan Nadelman začal pracovat na novém krátkém filmu Terminal Bar, zatímco pracoval v oblasti webového designu a animace. Film vytvořil s využitím fotografií pořízených jeho otcem kolem roku 1970 a začátku 1980. let zákazníků Terminal Baru v New Yorku. Terminal Bar je americký dokumentární krátký film režírovaný Stefanem Nadelmanem, který vyhrál několik ocenění včetně ceny poroty za krátký film na Sundance Film Festival a ceny diváků na Resfest Film Festival. Revoluce v desktopové filmové tvorbě dosáhla určitého milníku, když Stefan Nadelmanův Flash animační epos Terminal Bar vyhrál Grand Prize za nejlepší krátký film na Sundance Film Festival 2003. Spolupráce na významných dokumentech Stefan Nadelman se později etabloval jako klíčový animátor pro prestižní dokumentární projekty. Několik scén bylo animováno Stefanem Nadelmanem a Hiskem Hulsingem v dokumentu Kurt Cobain: Montage of Heck z roku 2015. Pro finální film animátor Stefan Nadelman přidal hyperrealistické zpracování Cobainových vyprávění, která jsou propletena narativem spolu se záběry z koncertů, rozhovory a náčrtky z jeho mnoha poznámkových bloků. Stefan Nadelman byl hlavní animátor odpovědný za manipulaci Cobainova umění a kreseb do toho, co se nakonec objevuje na obrazovce, což představovalo značných 32 minut animace. "Byl mi po celou dobu na rameni," říká Nadelman o Cobainovi. Stefan Nadelman také pracoval na dokumentu Long Strange Trip z roku 2017 o skupině Grateful Dead a na filmu Moonage Daydream jako VFX Producer, který se věnoval Davidu Bowiemu. Takové animace od Stefana Nadelmana tvoří pozoruhodné doplňky k tomuto dokumentu z roku 2022. Morgen mohl použít Bowieho obrazy a umělecká díla, včetně jeho experimentů s videem v sedmdesátých letech a jeho storyboardy pro plánovanou filmovou adaptaci jeho konceptuálního alba Diamond Dogs z roku 1974, které zde animoval Nadelman. Profesní působení a další projekty Tourist Pictures je dílo Stefana Nadelmana, primárně v oblasti motion graphics pro film, hudební videa a vysílání. Nadelmanovy nedávné animační práce zahrnují reklamy pro Nike Red Write the Future, The Ghetto Film School, dokumentární film American Teacher a film Connected: A Declaration of Interdependence. Nadelman také režíroval animované hudební video pro píseň "I Say Fever" od skupiny Ramona Falls. Nadelmanovy předchozí práce zahrnují jeho několikrát oceněný dokumentární krátký film Terminal Bar, vtipné epizody Saturday Night Live's TV Funhouse, vizuálně náladová hudební videa pro rockové skupiny Menomena a Ramona Falls a mnoho dynamických reklamních spotů pro klienty jako Nike, HBO, VH1, ESPN, Mike&Ike a AT&T.


Stefan Nadelman: Filmy a pořady 17

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.