Časopis Forbes dal dohromady žebříček nejmajetnějších lidí planety, jemuž vévodí módní imperátor Bernard Arnault a zakladatel společnosti SpaceX Elon Musk. Čtrnáct jmen má podle dané evidence na kontech přes 100 miliard dolarů, přičemž lidé ze showbyznysu jsou v této konkurenci přece jen upozadění. Mezi dolarové miliardáře každopádně náleží také čtveřice filmových tvůrců, jejichž přínos je minimálně u prvních třech osobností nezpochybnitelný a dobře známý. Čtvrté jméno naopak kdekoho překvapí.
Články 35
„Je to pořád v procesu! Pomalu to prosakuje… Nikdo neřekl, že tenhle projekt dává k ledu. Stále jsme ve fázi psaní scénáře,“ potěšila Whoopi Goldberg fanoušky v nedávném rozhovoru pro časopis People. Narážela totiž na třetí díl Sestry v akci (Sister Act), o němž už se hovoří tak dlouho, že osmašedesátiletá herečka a všestranná umělkyně možná patří mezi poslední optimisty, jež vzniku projektu ještě věří.
Magazín Forbes i letos zveřejnil pravidelný žebříček nejlépe vydělávajících herců a hereček Hollywoodu. Některá jména vzhledem ke své vytíženosti a dlouhodobé popularitě nepřekvapí, u jiných však není na první pohled zřejmé, jak se do elitní desítky dostaly. Ve hře je však složitá hollywoodská matematika, u níž nejde jen o kasovní úspěšnost jednotlivých titulů, nýbrž i to, jaké podmínky si daná osobnost dokáže vyhádat do smlouvy.
Netflix nepochybně umí vyprodukovat zajímavé filmy, potažmo umožňuje vděčnou distribuci kvalitním projektům, jimž by se v kinech nedostalo pozornosti. Často však nabízí druhořadé zboží a z pozice mazaného obchodníka přihlíží, jak roste poptávka zcela nezávisle na jindy kruciální kvalitě. Momentálně nejsledovanější film s názvem Mea Culpa má extrémně špatné ohlasy od kritické i divácké obce a zdá se, že svérázný tvůrce Tyler Perry vyvolává trapnost a kýč trochu naschvál.
Možná už jste jméno Tylera Perryho zaznamenali. Jde o černošského filmaře, který točí výhradně snímky pro černošské publikum, povětšinou jde o hrubozrnné komedie, a slaví s nimi v USA ohromný úspěch. Na svém kontě má dvě desítky filmů s celkovými tržbami přes miliardu dolarů. Jistě, něco takového zvládne jedna marvelovka za dva týdny. Perry ale ke svým filmům nepotřebuje drahé triky ani hvězdná jména. Bohatě stačí to jeho.
V roce 2011 jej americký magazín Forbes označil za nejvýdělečnějšího baviče, během roku si přišel na více než 130 milionů dolarů. V Evropě i Česku jej ale prakticky nikdo nezná. Kdo je tedy Tyler Perry?
Konec měsíce je opět tady a s ním i výhled premiér na Netflixu, které na nás v únoru čekají. Mezi největší lákadla nastávajícího měsíce beze sporu patří Vikingové: Valhalla, ale i komediální seriál Murderville či adaptace oblíbených her Cuphead a Rabbids Invasion.
Tvůrce oscarové Sázky na nejistotu si bude tentokrát dělat legraci z konce světa.
Slavná herečka se po sledovaném rozchodu s Bradem Pittem snaží znovu prosadit ve velkých produkcích a představuje se v thrilleru od jednoho z nejoceňovanějších filmařů současnosti.
Svého času patřil k nejnadějnějším hercům nové seriálové vlny (takové to "zlaté" období, kdy televize chytila druhý dech kousky jako 24 hodin, Útěk z vězení, Hrdinové a právě Ztraceni). Dnes o něm fanoušci musí složitě informace hledat na internetu.
Těchto pět lákavých filmových premiér bude příští měsíc usilovat o diváky na VOD službách.
Pouhých pár dní nás dělí od toho, než kina znovu zachvátí marvelovské šílenství (a věřte, že první ženská sólovka MCU bude trhat žebříčky návštěvností).
V českých kinech stále ještě válí nová česká komedie Po čem muži touží, v níž si Jiří Langmajer zkouší, jaké je to být ženou. V Americe nyní natočili komedii se stejným názvem, v té se však nikdo neprobudí v těle opačného pohlaví. Místo toho dostane hrdinka ránu do hlavy a najednou slyší, co si muži myslí.
Nepřekvapivě se vítězem velikonočních svátků v rámci (nejen) amerických tržeb stala očekávaná sci-fi novinka Stevena Spielberga Ready Player One: Hra začíná.
Od udílení Oscarů nás dělí pouhých několik hodin a jako tradičně byly v jejich předvečer uděleny filmové anticeny Zlaté maliny. Ty si nedávají za cíl opravdu kritizovat filmový průmysl, ale vytvářený pobavený protipól klasických cen.