Killing Us Softly

?
Killing Us Softly
Killing Us Softly
**Zabíjí nás to jemně** analyzuje reklamy z časopisů, novin, obalů alb a výloh obchodů a ukazuje, jakým způsobem reklamy posilují stereotypy, ovlivňují naše vnímání sebe sama a mezilidské vztahy, stejně jako naše představy o úspěchu a hodnotě, lásce a sexualitě, popularitě a normalitě. Jean Kilbourne s pomocí statistik, humoru, postřehů a pobouření zkoumá, do jaké míry souvisí využívání a zneužívání žen v reklamě se sexuálním vykořisťováním žen obecně a s rostoucím počtem případů zneužívání dětí.


Dodatečné informace

Původní název:
Killing Us Softly: Advertising's Image of Women (více)
  • USA Killing Us Softly
  • USA Killing Us Softly: Advertising's Image of Women
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.