54%

Komentáře a recenze 21

TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Dětská hra. Další remake známé série, která má kořeny v osmdesátých letech minulého století. Panenek bylo v poslední době v kinech dost. Profláknutá Annabelle, The Boy nebo ta ze Zlověstného ticha. Pomalu ale jistě se z panenek stává trend, jakým byli zombies v minulém století. Proto jsem nešel na film s velkým očekáváním, jako ostatní. Velká změna proběhla u originu samotné panenky. Už to není jako v minulých dílech, kde je panenka posednutá vrahem. Film se posunul dál. Teď je z panenky dětská hračka, robot, který na začátku filmu rozbije Vietnamec, protože od svého šéfa dostává bídu. Podivný origin, ale furt lepší, než vidět to samé znovu. Porouchaná panenka se dostane do rukou Andyho, který si ho oblíbí. Chucky má rád Andyho natolik, že mu chce pomáhat za každou cenu. I za cenu života. A tím všechno začíná. Podobně jako u nedávné Annabelle jsem se u filmu bavil. Nejen samotným dějem, ale i humorem, který byl přirozený a místy nečekaný. Jsou tu děsivé momenty, furt to je horror, zároveň komedie, což je kombinace, která zřídkakdy funguje, ale u Dětské hry se to povedlo. Děsivější nádech mají slasher scény, které jsou kreativní a u samotného závěru filmu, kdy se všechno zvrtne, jak dějově, tak konzistence příběhu, která ubrala filmu logiku. Teď pár slov k samotné panence. Jak jsem zmínil v úvodu, Chucky v tomto filmu není panenka posednutá vrahem. Pár věcí se změnilo. Od roku 1988, kdy vyšla první Dětská hra, uběhlo dost let na to, aby se technologie vylepšily a toho autoři využili. Chucky a jeho podobní, jsou roboti, kteří mají v domácnosti pomáhat a být dobrým společníkem. Můžou se napojit na elektroniku a v podstatě ji ovládat. Tím dostává vraždící panenka kvantum možností, jak masakrovat. Překvapením pro mě bylo, že panenka je alá Gremlins a není CGI, což by se dalo v dnešní době čekat. Její vzhled je děsivý, což ještě víc podkresluje Mark Hamill, který Chuckyho nadaboval. A to skvěle. Co říct závěrem? Byl jsem mile překvapen. Bavil jsem se od začátku do konce, který je asi jedinou výtkou, kterou bych na film měl, protože nedává absolutně smysl. Pokud nejste hardcore fanda série, ve skříni na vás nekouká 1:1 replika vraždící panenky, tak nebudete zklamaní.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
3
Tak horší horor jsem snad neviděla. Pokus o novou verzi zajímavý, ale nemá kouzlo původního. Neffovsky nastavena IA a vykradené snad všechny klasiky. Ano pár dobrých nápadů tam bylo a proto tento film nemá 0, ale za mě ztráta času.
Dallon
Dallon
263 bodů