Tři generace

62%

Komentáře a recenze 8

Dle relevance
i
55%

Vlastně nejzábavnější je epizodní postava nové manželky expartnera Wattsové. Pouhým pohledem dává totiž přesně najevo, co si myslí o bandě cizinců, kteří si přišli lízat staré rány do jejího obýváku.

F
90%

Tři generace jsou nečekaně povedeným filmem, který se zabývá několika různými, ale přitom souvisejícími tématy. A dokonce se dají pochopit i motivace postav, které si přejí to, co si přejí, třebaže vám jsou takováto přání docela cizí.

E
80%

Jakkoli to ohledně závažnosti samotného příběhu nemusí ladit - výsledek je v mnoha směrech velice zábavný a závažný akt v lidském životě se mu daří předložit formou takovou, že nám přijde asi takový, jaký i má být: především přirozený.

Č
75%

Nesklouzávají k žádným odborným výkladům, soustředí se na pocity a mezilidské vztahy. Příběh má spád, smutné scény střídají komické. Postavy se vyvíjejí, názorově dozrávají. Originální snímek pro adolescenty a dospělé, který v divácích zanechá náměty na přemýšlení.

T
75%

V každém případě zůstává největším lákadlem už zmíněný výkon Elle Fanning, které všichni prorokují velkou budoucnost. A mladá herečka každým dalším filmem dokazuje, že prorokování bylo správné. Ve Třech generacích je velmi civilní a uvěřitelná. V souladu s rolí místy tvrdá jako kámen, místy citlivá a křehká.

N
70%

Rozumně napsané a dobře zahrané rodinné drama těží ze znalosti problematiky i z luxusního obsazení (Susan Sarandonová, Naomi Wattsová, Elle Fanningová). Základem je sice tragický osud vnučky, významně ho ale odlehčují prvky komedie, jež neupadá v lacinou frašku a stejně tak se obejde bez patosu.

M
60%

Máme tu tedy lesbickou babičku a dceru na pokraji chlapectví, ale film nachází svou duši v téměř klasickém modelu ženy, která má problémy udržet vztah s mužem. Místo tří generací tak jde spíš o jednu. Hodně se toho zároveň namluví, ale naneštěstí v očekávaných mezích. Synopse přitom vyznívala, že bariéry nezná.

K
50%

Na atraktívny šerbeľ psychosondy dosadol provinčný zadok spoločenských iniciatív. Zviditeľnil Fanning, oprášil Sarandon, vytvoril ďalší zárez bežnosti zmýleného tela. „Inakosť“ v tomto prípade kinematograficky nasadla na príliš pomalý a fádny vlak, ktorému kdesi na stanici zúfalo chýbalo stádo grafiťákov..