63%

Komentáře a recenze 29

machetetete
machetetete
464 bodů
5
Před filmem jsem si v sále všiml jedné těhotné sympaťandy a celých 107 minut se pak o ni bál, aby z toho chuděra předčasně neporodila. Já totiž bolesti měl, a to mám do těhotné ženy podobně daleko, jako Vin Diesel k Oscarům. Dneska jsem si na tuhle digitální bombardiádu vzpomněl znova, to když se ke mně na hlaváku došoural bezdomovec a hlasem připomínajícím přechlastaný dvouválec s náběhem na tuberu po mně loudil drobáček. Byl jsi to ty, Diesele?
nikol-jankovicova
nikol-jankovicova
448 bodů
8.5
Za mě velmi kvalitní snímek na toto téma. Některé zvraty byly pro mě nečekané a určitou "tvrdost" Vina Diesla jsem velmi ocenila. Řekla bych, že toto zpracování je poměrně originální, nicméně se určitě najdou snímky s lepší dějovou linkou.
Liki12
446 bodů
6
Špatný střih a špatně napsaný scénař, ale já se u toho nenudil díky výborné akci a hereckému obsazení.
zdenda-subrt
214 bodů
5.5
Takové nemastné neslané. K Vinovi mi to nesedí
Ryashi
39 bodů
7.5
Jak se zdá, na zemi v utajení nežijí jenom upíři, ale dokonce i čarodějnice a nějaký Kaulder s nesmrtelností Highlandera je likviduje stejně bravurně jako Blade upíry. A to je asi tak vše na celém tomto snímku. Je podobnost námětu se zmíněným Bladem čistě náhodná? Efektový popkornový fantasy příběh tedy nemá čím překvapit. I ta čarodějnice jakoby byla vystřižená ze snímku ´Vikingové´ s A. Banderasem, ale v tomto případě snad lze přimhouřit oko. Upíři jsou také v každém snímku stejní, což má svoji logiku. Děj příběhu se veze ve své jednoduchosti, což není na škodu. Snímek plný speciálních pixelových efektů ani složitější mít nemůže, neboť by se vtom málokdo vyznal. Byť snímek nepředstavuje nic převratného, neznamená to, že by byl nějak špatný. Naopak. A upírů už bylo taky dost, tak proč je nenahradit pro změnu třeba čarodějnicemi.
Thraine
12 bodů
10